Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo tråd nr 16

ha ha jag kan stå och gunga vagnen fast ingen sitter i, sjuk i huvet jag vet kom på mig själv idag att jag hade dottern i famnen och stog ändå och körde vagnen fram och tillbaka.

• FridaLee

någon som vet om spralls webbshop är i bruk? står att en transportväska kostar 995:- och att det är 4-5 v lev på den, men den nya ligger väl på 1445:- lr nått sånt va!?

• FridaLee
    Noas mamma skrev 2009-01-13 22:28:26 följande:
    utan hjul kostar 995 kr och en med hjul 1445 krså de e nog gamla modellen utan hjul du har hittat
    ok, var den enda som fanns på deras sida. aja vill ha med hjul, behöver inte än men i aprill behövs den så jag får kolla lite beg kanske.
  • FridaLee

ni som har transportbagen till era cameleon hur mycket extra plats finns det över? finns det nån chans att man får ner en maclaren quest brevid *optimist*

• FridaLee
    FridaLee skrev 2009-01-15 15:58:52 följande:
    ni som har transportbagen till era cameleon hur mycket extra plats finns det över? finns det nån chans att man får ner en maclaren quest brevid *optimist*
    puffar för min fråga
  • FridaLee
    Shoegirl skrev 2009-01-15 21:19:41 följande:
    Jag har ingen McLaren men nej det tror jag inte. Blöjor och kläder ja, men vagn nej.
    ok, nä tänkte det men hoppades. tack för svaret
  • FridaLee
    Svar på #3579
    panzermenschs:inboxa mig gärna eller skriv här när du fyndat klart vart du fyndat, vill ha lite nya toppset ju
  • FridaLee
    Sogu skrev 2009-01-16 20:29:45 följande:
    Nån som har brun bas och sand-top? Har sett nån som har det men minns inte vem..?
    jag har i mitt galleri
  • FridaLee

tipps till den som inte kan ta sig till haven vissa bugga prylar ligger ute på rea på hemsidan, bara att klicka hem

• FridaLee
    panzermensch skrev 2009-01-16 21:09:57 följande:
    Jo såg men inte mycket
    nä de va inte mycket direkt. vill ha de gula toppsetet från bonti, måste försöka ta mig dit men bor ju så jäkla off. men får nog bli att åka dit på måndag och hoppas de har de kvar
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16