Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo tråd nr 16

panzermensch skrev 2009-01-16 21:26:09 följande:
    De hade två idag och låg inte precis framme så tydligt så med tur så
    oki då håller jag tummarna för att de finns kvar.
  • FridaLee
    Sogu skrev 2009-01-16 22:06:32 följande:
    Just det, det var du ja.. och du som hade den snygga hobon oxå.... vill ha den oxå!! Det är snyggt med brun-sand... men oxå brun-offwhite... men tänkte eftersom de var rea på haven så kunde man passa på o shoppa sand istället... men det är canvas du har eller? Undra om det är lika fint med fleece? Vad tror ni? Vad köper de flesta - canvas eller fleece?
    ja jag gillar sand och älskar min hobo Skrattande vill ha rosa och gul topp med! skulle köppt fleecen på rea om jag var du, tror att canvasen är den som säljs mest. offwhite är ju skit snygg den med
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-16 22:17:06 följande:
    Shoegirl skrev 2009-01-16 22:13:24 följande: Precis. Foglossning så man inte kan gå är också normalt. Hr du provat link? Funkar hyfsat på mig. sen finns det nåt skum som heter gavescon som stänger magmunnen... Men jag läste nyligen i en föräldratidning om att FK fått backa ang. foglossning iaf...
    jag fick igenom min sjukskrivning med foglossning utan tjaffs, tror de insett att folk inte kan jobba om man har svår foglossning.
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-16 22:21:51 följande:
    Nä hoppas det. Borde de väl fatta att man inte kan var ute och klättra runt på byggen...
    jo de borde de fatta tycker man.
  • FridaLee
    Lejån skrev 2009-01-18 09:40:39 följande:
    *hehe* Ja eller hur!? Btw, hur tvättar man en skiphop? Man får inte stoppa in den i maskin va?
    jag har tvättat min skiphopväskor på 30 grader i maskin
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-18 20:27:43 följande:
    Gravidhjärna nr 2 här med en OT-fråga: Om man ska testa sjal till nyfödd vad ska man ha för nån då? Blir helt yr i huvudet av alla sjal-sidor.
    jag gillar min ringsjal, för jag använder den inte till att bära långa stunder utan mer om jag ska ut och hämta posten, följa sonen ut till skolbussen eller om dotern vill sova hos mig på dagarna. smidig att ta av och på och få ner dottern i. köpte en som går att bada och duscha med en sorts vattenringsjal.
  • FridaLee
    modestyclara skrev 2009-01-18 20:49:43 följande:
    Vad heter den och var har du köpt den?
    taylormade sling solarveil heter den köpt på babydesign
  • FridaLee
    Noas mamma skrev 2009-01-20 00:41:07 följande:
    natti natti tjejer håll tummarna för att jag kan beställa min cam i morrn nu *ska drömma gott* de blir brun bas och sand top kör ett säkert kort Kram på er
    nice! hur fint som hellst *inte partisk*
  • FridaLee

dottern kommer vara 4 mån när vi åker utomlands, vad är smidigast att ta med sitt eller liggdel?

• FridaLee
    SooJuicy skrev 2009-01-20 16:48:48 följande:
    Hade tagit sittdelen!
    det jag funderade på men har ju inte hunnit testa den så jag vet inte själv, tack för ditt svar
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16