Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo tråd nr 16

tack för svaren, vi får väl se men lutar åt sittdelen.

• FridaLee
    Stargirl skrev 2009-01-29 16:15:02 följande:
    TheSunset skrev 2009-01-29 16:13:43 följande: Min Cameleon får plats i bagaget så iaf så det bör din Gecko oxå få. Super att slipap fälla vagnen och ändå få plats med att storhandla etc.
    måste fråga har mä en v70 men får du plats med vagnen och ställa den rakt in eller ställer du den på tvären? bygeln plokar du av den?
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2009-01-29 16:45:18 följande:
    Jag har aldrig använt bygeln. Jag ställer den på tvären och drar ner handtaget i golvet. Alltså man ser hela vagnen när man tittar in i bakluckan.
    oki det var så jag tänkte, har bara haft chassi å bilsol med mig än så länge när jag åkt bil.
  • FridaLee

ni som har/haft chassin som glider när glider chassit? alltid eller bara om ni drar i chassit upp för en trapp tex?

• FridaLee
    FridaLee skrev 2009-02-03 11:42:07 följande:
    ni som har/haft chassin som glider när glider chassit? alltid eller bara om ni drar i chassit upp för en trapp tex?
    puffar för min fråga då mitt chassi gled idag, vill gärna veta.
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2009-02-03 16:10:30 följande:
    Fridus2: Mitt glider ingenstans. Men man ska inte dra upp vagnen i trappor så om det är då den glider så är det ju bara att peta ner den igen.

de vet jag att man inte ska brukar ta tag neranför låsningen och dra upp den har funkat på alla mina olika vagnar. nu gled det neråt altså innåt. ska kolla det igen så inte låsningen var lite uppe eller nått för att vara säker.

men vill gärna veta hur era andras chassin glider. 

• FridaLee
    modestyclara skrev 2009-02-03 19:36:29 följande:
    mitt gled först när jag drog upp det på bussen och sedan i nerförsbackar och vid i princip all normal belastning...
    ok då ska jag vara uppmärksam och kolla vagnen i morrn igen.
  • FridaLee
    Micjah skrev 2009-02-03 20:37:09 följande:
    Absolut!Mina tre (!!!) som glidit..har börjat nån enstaka gång och sen blivit värre och värre..
    då ska jag verkligen vara uppmärksam.
  • FridaLee

bara jag som inte kommer vidare på bugaboos hemsida? klickar på country men inget händer någon mer eller bara jag?

• FridaLee
    hyperballad skrev 2009-02-07 19:20:15 följande:
    Svar på #5855 tror de har problem med servern tillfälligt för jag kommer inte heller någonstans. det är bara vitt...
    oki då så får prova senare.
  • FridaLee

mitt har glidit 1 gång häromdagen, inge mer sen hoppas inte det händer massa ggr bara

• FridaLee

jag kör endast vinterhjul här hemma nu under vintern (bor på landet) byter när jag ska iväg å shoppa lr dyl. är en del uppe i hälsingland också och där skulle absolut inte funka utan vinterhjulen.

• FridaLee

det är ingen dröm att köra med vinterhjul men rakt fram funkar bra he he, svänga med den med vinterhjul är tungt och klumpigt men tycker inte det blir så jätte skumpigt på ojämnt underlag.

• FridaLee
    Stargirl skrev 2009-02-09 08:31:44 följande:
    Det var värre att köra en Kronan vagn än att köra en Bugaboo med vinterhjul *s*
    Skrattande
  • FridaLee
    Unbornchild skrev 2009-02-18 17:34:52 följande:
    modestyclara skrev 2009-02-18 17:32:49 följande: ok..fy jag velar.Känns säkrare med en ny.Har nån av er köpt en begagnad utan att ha fått några problem?Tack för svaren iaf =)
    skulle helldre köpa den där med skruvar för 5500:- än en ny, mitt har glidit 1 ggn och jag har den med snappfästen.
  • FridaLee
    villemina skrev 2009-02-25 14:53:06 följande:
    Ok, jag fortsätter att terrorisera er med mina knas-frågor:Vilken hade du valt:1. Bee med babynest + en extra suflett för 4000:- och att jag får köra 10 mil och hämta den.2. Ny blå Bee utan tillbehör från Kidzshop.se för 4800:-.Om du var på jakt efter en Bee, vad hade du valt???PS. Jag behöver inte Babynestet egentligen, men säljaren ville sälja allt på samma gång. Man kan ju sälja det på Tradera eller nåt sen.
    nya been
  • FridaLee

hmm en ny fundering bugaboo bee eller cameleon på utlands resa??? dottern är då 4 mån

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16