Bugaboo tråd nr 16
tack för svaren, vi får väl se men lutar åt sittdelen.
tack för svaren, vi får väl se men lutar åt sittdelen.
ni som har/haft chassin som glider när glider chassit? alltid eller bara om ni drar i chassit upp för en trapp tex?
de vet jag att man inte ska brukar ta tag neranför låsningen och dra upp den har funkat på alla mina olika vagnar. nu gled det neråt altså innåt. ska kolla det igen så inte låsningen var lite uppe eller nått för att vara säker.
men vill gärna veta hur era andras chassin glider.
bara jag som inte kommer vidare på bugaboos hemsida? klickar på country men inget händer någon mer eller bara jag?
mitt har glidit 1 gång häromdagen, inge mer sen hoppas inte det händer massa ggr bara
jag kör endast vinterhjul här hemma nu under vintern (bor på landet) byter när jag ska iväg å shoppa lr dyl. är en del uppe i hälsingland också och där skulle absolut inte funka utan vinterhjulen.
det är ingen dröm att köra med vinterhjul men rakt fram funkar bra he he, svänga med den med vinterhjul är tungt och klumpigt men tycker inte det blir så jätte skumpigt på ojämnt underlag.
hmm en ny fundering bugaboo bee eller cameleon på utlands resa??? dottern är då 4 mån