• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Hannah74

Åhå, lutar åt att sälja då FÅr man ju tillbaka lite pengar och det är alltid skönt. Får ta och kolla upp vad andra tar på nätet. Dessa är ju använda 2-3 gånger, men syns knappt. Ska gå in och kolla vad nya kostar oxå.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • panzermensch

ta 500. Det får man för dem hahaha alla här har nog fått det.

Hannah74 skrev 2009-01-07 22:10:33 följande:
    Åhå, lutar åt att sälja då FÅr man ju tillbaka lite pengar och det är alltid skönt. Får ta och kolla upp vad andra tar på nätet. Dessa är ju använda 2-3 gånger, men syns knappt. Ska gå in och kolla vad nya kostar oxå.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Pausmusik och sååå OT

*velar vidare bland klädslar*

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Isanna
    jule skrev 2009-01-07 17:16:30 följande:
    Joddan skrev 2009-01-06 23:16:50 följande: ang "skidjackan" så innebär d 100% polyester. och jag köpte min 7 am förra året för 999:- i slutet på januari såg jag på ordermejlet
    Tack för svar, då inväntar jag slutet på januari!
  • Hannah74

www.blocket.se/vi/19543223.htm

Hmm? Vad är det här. Undrans om han får det för vinterhjulen, är inte det typ 150 mer än helt nya i affären?
    Och lura in en för 20 :-...

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • artan060914

Hannah74 skrev 2009-01-07 22:21:13 följande:

www.blocket.se/vi/19543223.htm? Vad är det här. Undrans om han får det för vinterhjulen, är inte det typ 150 mer än helt nya i affären?Och lura in en för 20 :-...
    Jag mailade faktiskt den där och frågade om den skämtade... Jag köper hellre nya för 650 kr än dina gamla för 800kr!!
    Då fick jag till svar att den skrivit fel och att dem var sålda för 500 kr om jag inte minns fel...

Jag har vinterhjul men jag var bara tvungen att fråga vad det var frågan om
  • Hannah74

Åh, vad de försöker! Kan garantera att dte inte var fel utan de ville se om nån "gick på det".

La ut våra nu, men vad tafflig man känner sej när man ska skriva annons tycker jag.
    Särskilt som att jag skrev att de var så fina och bra (och det är de ju) men tycker att då borde ju folk undra varför jag säljer dem om de nu är så bra...?! Eller hur!

Så jag skrev att vi mest gick i stan och här är det aldrig mkt snö- vilket stämmer, men känns dumt iaf

• Isanna
    Hannah74 skrev 2009-01-07 22:32:13 följande:
    Åh, vad de försöker! Kan garantera att dte inte var fel utan de ville se om nån "gick på det".La ut våra nu, men vad tafflig man känner sej när man ska skriva annons tycker jag.Särskilt som att jag skrev att de var så fina och bra (och det är de ju) men tycker att då borde ju folk undra varför jag säljer dem om de nu är så bra...?! Eller hur!Så jag skrev att vi mest gick i stan och här är det aldrig mkt snö- vilket stämmer, men känns dumt iaf
    Men de är jättebra i toksnö och superterräng, så det är inge ljug där inte!
  • myHappiness

Och jag som just budat hem ett par snöhjul.. Är typ det enda jag inte testat med buggan än, att köra med snöhjul. Får väl prova och sen sälja om det suger!

Glad för övrigt då jag upptäckt att denim bas med brun canvastopp är skitsnyggt!

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16