• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Pian80

Diana och Thea skrev 2009-01-08 09:30:39 följande:

Nu har Thea fått en lillebror. 23 December kom en liten Max och vi är jätteglada för bebisen och för att vi fick ta fram våran Cameleon igen med nya fina tyger (sand+brun) och en ny åkpåse(brun). Själv har jag varit väldigt trött och sliten efter förlossningen och magsjukorna vi haft här de senaste veckorna. Men nu är jag tillbaka igen och försöker läsa ikapp.
    Grattis!
  • Lille Mammsen

grattis för den förtidiga julklappen!

Nu har Thea fått en lillebror. 23 December kom en liten Max och vi är jätteglada för bebisen och för att vi fick ta fram våran Cameleon igen med nya fina tyger (sand+brun) och en ny åkpåse(brun). Själv har jag varit väldigt trött och sliten efter förlossningen och magsjukorna vi haft här de senaste veckorna. Men nu är jag tillbaka igen och försöker läsa ikapp.
  • Pian80

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 1
    MÖRKGRÅ 7
    BRUN 4
    DENIM 1

(lägg till andra om ni röstar på det)

• panzermensch

GRATTIS

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Diana och Thea

Ni får rösta:
    (ändra siffran efter den ni röstar på)

Mest användbara basfärg

SAND 2
    MÖRKGRÅ 7
    BRUN 4
    DENIM 1

(lägg till andra om ni röstar på det)

• Stargirl
    Grattis! Härligt att ta fram vagnen igen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • imaj
    Grattis!
  • Liten Mjau

Till er som är bugaboo ägare. Vilken modell ska jag satsa på om jag ska köpen en (antagligen begagnad)? Cameleon, Gecko eller Frog?
    Jag försöker lista ut vad som skiljer dem åt, men kommer inte så långt.

Jag vill kunna köpa till vinter hjul i alla fall. Kan man ha det på alla modeller?

• Mamma Kråkan
    Liinda83 skrev 2009-01-08 09:24:43 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-08 09:08:19 följande: Jag har rest flera gånger med travelbagen och det fungerade perfekt vagnen fick inte en skråma.
    Stargirl skrev 2009-01-08 09:26:19 följande:
    Ja absolut. Vi har rest med travelbagen säkert 10 ggr och vagnen kommit fram o tillbaka utan en skråma. Perfekt oxå att förvara blöjor, handukar etc i utrymmet som blir kvar i travelbagen.
    Diana och Thea skrev 2009-01-08 09:28:32 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-08 09:08:19 följande: Ja det funkar fint med travelbagen. Vi har varit i Thailand, Cypern, Tyskland och Australien med vagnen + travelbagen. Funkat hur bra som helst. Smutskläder på vägen hem har fått åka i travelbagen dessutom
    Tack för alla svar...ville ju verkligen ha med mig buggan då jag kan tänka mig den är toppen i riktig värme...Då får jag väl spana efter en travelbag då Flört

Ni som har haft sommarsuffletter är dom bra?
  • Lille Mammsen

vinterhjulen funkar till alla! Ang modell så har jag ej testat alla men diggar min lätta & smidiga Gecko...och man kan byta klädslar på den modellen oxå!!!!
    Liten Mjau skrev 2009-01-08 10:23:18 följande:

Till er som är bugaboo ägare. Vilken modell ska jag satsa på om jag ska köpen en (antagligen begagnad)? Cameleon, Gecko eller Frog?Jag försöker lista ut vad som skiljer dem åt, men kommer inte så långt.Jag vill kunna köpa till vinter hjul i alla fall. Kan man ha det på alla modeller?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16