• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AnniPanni

JuliaochNelly skrev 2009-01-08 09:08:19 följande:

ååå måste ha ert exspert råd nu...ska åka utomlands om ett par månader & behöver verlkligen en vagn med liggläge. Innan har vi beställt vagn på hotellet då Dottern vatt så stor men lilleman kommer vara 11 månader då och behöver verkligen vagn...Om man köper en travelbag vågar man resa med vagnen då??
    JA det gör man Vi har en travelag (med hjul) och Buggan följde med till medelhavet i somras och den var helt perfekt även där. I höst åker vi igen - med buggan ofcourse
  • Simple me
    Liten Mjau skrev 2009-01-08 10:23:18 följande:
    Till er som är bugaboo ägare. Vilken modell ska jag satsa på om jag ska köpen en (antagligen begagnad)? Cameleon, Gecko eller Frog?Jag försöker lista ut vad som skiljer dem åt, men kommer inte så långt.Jag vill kunna köpa till vinter hjul i alla fall. Kan man ha det på alla modeller?
    Beg skulle jag köpa en frog alla cams delar funkar på den och den är om möjligt lite nättare än camen ..
    Gillar Frog eller alla bugaboo vagnar du blir nöjd med bugaboo oavsett vilken du väljer
  • Liten Mjau
    Lille Mammsen skrev 2009-01-08 10:44:02 följande:
    Har geckon nån "pinne" över sittdelen. (kommer inte på vad det heter hoppas du fattar vad jag menar..
  • Lille Mammsen

Jaha.....inge gott alls o säga om Gecko eller SMISK ska du ha Nu får jag gå o smeeeeeeka min "rally-race"
    Simple me skrev 2009-01-08 11:12:38 följande:

Beg skulle jag köpa en frog alla cams delar funkar på den och den är om möjligt lite nättare än camen ..Gillar Frog eller alla bugaboo vagnar du blir nöjd med bugaboo oavsett vilken du väljer
  • panzermensch

Nope Geckon är naken över sitt/liggdelen. Ingen bumperbar/stödbåge/bärhandtag och allt det kallas

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2009-01-08 11:16:43 följande:
    Har geckon nån "pinne" över sittdelen. (kommer inte på vad det heter hoppas du fattar vad jag menar..
    Nej, Geckon har ingen lyftbygel tyvärr.
  • panzermensch

*lägger till lyftbygel till listan*

mamma2003 skrev 2009-01-08 11:18:40 följande:
    Nej, Geckon har ingen lyftbygel tyvärr.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lille Mammsen

Nä...inge jag saknar då jag tidigare rullat fleeeeera UJ´n under flera år UTAN bygel som finns den me! Dock har jag bygel till min UJ men ligger fortfarande oanv. Därför blev det Gecko för mig! Villa ha en lätt & lättstyrd vagn oxå och fick info här i tråden om att denna modell va det! dvs mer en Frog + Cam..........

Liten Mjau skrev 2009-01-08 11:16:43 följande:
  • Mamma Kråkan
    AnniPanni skrev 2009-01-08 10:58:05 följande:
    JuliaochNelly skrev 2009-01-08 09:08:19 följande: JA det gör man Vi har en travelag (med hjul) och Buggan följde med till medelhavet i somras och den var helt perfekt även där. I höst åker vi igen - med buggan ofcourse
    det är mer praktiskt med hjul elller?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16