• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Lille Mammsen

"Noas mamma" har nog koll på bugaboo tror hon haft det tråkigt & jobbigt nu när lille-man låg på sjukhuset........
    KRAMIZAR Noas mamma...hoppas han mår bättre!

modestyclara skrev 2009-01-12 21:19:09 följande:
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 21:16:50 följande:
    Det hoppas jag innerligt. Det är så trist när någon blir lurad. Var lite rädd om mina graviditetshormoner nu va! *gråtfärdig*
  • modestyclara

AnniPanni skrev 2009-01-12 21:18:55 följande:

Nä nu vill jag ha ett HELT chassi ju Lyckades med konststycket att fastna på bussen! När jag skulle kliva av (blå buss=låg) så åkte plötsligt styret ut på max, vagnen dök ner och bakhjulen kilades fast mellan bussen och trottorkanten *mutter*. Jag satt fast och chauffören tyckte att han skulle köra iväg, det är ju tur att man har starkt röst ( tre vilda kids att träna på ). En person fick kliva av och lyfta upp vagnen framifrån...Eller så är det bara att inse att jag ska inte åka buss med min bugga för det händer bara en massa skumma saker
    Nä vad trist. Jag har också fastnat med hjulen mellan trottoaren och bussen en gång (var en syskonvagn). Jätteläskigt. Det värsta var att busschauffören öppnade framdörren för att gå ur och hjälpa till och då sänktes bussen ännu mer så vi satt verkligen fast Är jättesvårt att gå av bussen när de stannar så långt från trottoaren ;-P
  • Lille Mammsen

Nää..vadå det står ju att den är i bra skick.... sorry,nu får jag nog bli lite snällare

panzermensch skrev 2009-01-12 21:23:36 följande:
    såg den med.. så bleeek
  • modestyclara
    AnniPanni skrev 2009-01-12 21:27:37 följande:
    ha ha gillar att det inte ens nämns i texten att den är aaaningen solblektfint skick
  • Noiis

ääähh vad tråkiga ni är ingen som går på mitt klipp men visst hade de varit kul om jag verkligen hade tappat hjärnan och köpt en bygabo

Tack mammsens! han verkar må bättre men ska tillbaka in på torsdag fick förlängd permis

Ja ha eftersom att ingen tror mig i min bygabo story så kan ni väl hjälpa mig med att rösta fram top tyg till min Cam som ska beställas i slutet av månaden! Brun bas blir de vad blir de för top?????

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • panzermensch

gamla orange

Noas mamma skrev 2009-01-12 21:29:24 följande:
    ääähh vad tråkiga ni är ingen som går på mitt klipp men visst hade de varit kul om jag verkligen hade tappat hjärnan och köpt en bygabo Tack mammsens! han verkar må bättre men ska tillbaka in på torsdag fick förlängd permis Ja ha eftersom att ingen tror mig i min bygabo story så kan ni väl hjälpa mig med att rösta fram top tyg till min Cam som ska beställas i slutet av månaden! Brun bas blir de vad blir de för top?????
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16