• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2009-01-12 22:14:00 följande:
    hahahah de va ju alla färger ju vill gärna se med denim misstänker att de kan bli snyggt. spanade inne på kidzshop men hitta ingen bild... nån som kan dela med sig av en bild med brun bas och denim?? Gamla orange kan ju vara svårt att lyckas beställa till... då får man nog jaga på blocket. blir nog helbrunt e så stilrent synd att brun bas med sand top e så vanligt annars e de ju hur snyggt som helst! Så vart beställer man ifrån?? tjänar man nåt att köpa utomlands?? eller e de hel krokad om man behöver reklamera.. funderar på kidzshop! men brukar annars gilla att köpa från butik så man bara kan rulla in vagnen om den pajar. hur gör man annars med reklamationer son hos tex. kidzshop? skickar man in chassit innan man får ett nytt??
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Noiis

Tack kajsan va inne och spanade mindes att du hade den tack tack!

jasså kidz har den... hummmmmm e den gamla oranga snyggare än nya då????

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • panzermensch

nya är fuskröd så JA

Noas mamma skrev 2009-01-12 22:40:56 följande:
    Tack kajsan va inne och spanade mindes att du hade den tack tack! jasså kidz har den... hummmmmm e den gamla oranga snyggare än nya då????
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Noiis
    panzermensch skrev 2009-01-12 22:43:51 följande:
    nya är fuskröd så JA
    men gud så bitter du är i dag
  • panzermensch

Den är det.. kolla.. mamma2003s galleri!

Noas mamma skrev 2009-01-12 22:46:14 följande:
    men gud så bitter du är i dag
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Simple me
    Lokatt skrev 2009-01-12 22:30:48 följande:
    *gillar min*  Retas Ska ha gamla orange suffla och åkpåse imorgon till min nya bruna bas som kommer då, jippie! Och om det blir mycket med suffletten blir det den bruna suffletten. Vad tror ni?
    oh supersnyggt gissar jag på.
    Noas mamma skrev 2009-01-12 22:14:00 följande:
    hahahah de va ju alla färger ju vill gärna se med denim misstänker att de kan bli snyggt. spanade inne på kidzshop men hitta ingen bild... nån som kan dela med sig av en bild med brun bas och denim??Gamla orange kan ju vara svårt att lyckas beställa till... då får man nog jaga på blocket.blir nog helbrunt e så stilrent synd att brun bas med sand top e så vanligt annars e de ju hur snyggt som helst!Så vart beställer man ifrån?? tjänar man nåt att köpa utomlands?? eller e de hel krokad om man behöver reklamera.. funderar på kidzshop! men brukar annars gilla att köpa från butik så man bara kan rulla in vagnen om den pajar. hur gör man annars med reklamationer son hos tex. kidzshop? skickar man in chassit innan man får ett nytt??
    Gillar den bruna basen,så snygg till alla toppar

Tror vid rekl att det bara är att maila till dem,men jag har hört men inget som bugaboo gått ut med än är att de faktiskt har hittat felet nu..

Tycker också om den gamla oranga lite mer än den nya,har den gamla jag med
    Men den finns bara i fleece.
  • Noiis
    Simple me skrev 2009-01-12 23:02:18 följande:
    Gillar den bruna basen,så snygg till alla toppar Tror vid rekl att det bara är att maila till dem,men jag har hört men inget som bugaboo gått ut med än är att de faktiskt har hittat felet nu..Tycker också om den gamla oranga lite mer än den nya,har den gamla jag med Men den finns bara i fleece.
    hoppas verkligen att don har hittat felet nu när jag äntligen vågar mig på att köpa en cam med nya chassit!
    ahaaa finns den bara i fleece :-/ vill nog gärna ha canvas! humm nåväl har några dagar på mig att suga på karamellen

om man köper en cam med silver top set vad hamnar vagnen då på?? och blir de ens snyggt??
  • Lille Mammsen

om den e snygg *drägglar* jag skulle nog vilja ha den toppen oxå......
    Noas mamma skrev 2009-01-12 22:40:56 följande:

Tack kajsan va inne och spanade mindes att du hade den tack tack!jasså kidz har den... hummmmmm e den gamla oranga snyggare än nya då????
  • Simple me
    Noas mamma skrev 2009-01-12 23:09:50 följande:
    hoppas verkligen att don har hittat felet nu när jag äntligen vågar mig på att köpa en cam med nya chassit! ahaaa finns den bara i fleece :-/ vill nog gärna ha canvas! humm nåväl har några dagar på mig att suga på karamellen om man köper en cam med silver top set vad hamnar vagnen då på?? och blir de ens snyggt??

Har silver toppen den är läcker ..Ni som har frog med svart bas köööp silver jiiihaa så snyggt

Lite grå/marint foder..

tror det kostar 7700+ 1800 då får du med mugghållare och filt med,rätta mig nu ngn om jag har fel

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16