• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap

Jag är så glad att jag har gamla chassit på min vagn just nu.
    Har aldrig haft något problem alls. *glad*

(till skillnad mot Brion som jag fick byta hela sittdelen på)

My sugar is raw
  • Cilla R

Jag kommer att sälja min Cam när chassit är fixat, jag är trött på allt strul med chassina, och det är urtråkigt för jag älskar verkligen min Cam *suck*

• panzermensch

Många som överger bugaboo nu?

Hmm hittat en ny liggdel med madrass + liggdelslock, allt i denim på tradera.. vad är det värt att buda?

(ej annons)

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • myHappiness

JuliaochNelly skrev 2009-01-12 18:54:39 följande:

Då var vagnen såld då ...fick 7000 för en denim cameleon med ståbräda & åkpåse känns helt okej. Så imorgon blir det en uj
    Det tycker jag var bra betalt!
    Önskar det fanns en vändbar UJ, skulle då gjort detsamma som du, sålt min bugga ock köpt en sån!
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-12 18:35:29 följande:

Jag är så glad att jag har gamla chassit på min vagn just nu.Har aldrig haft något problem alls. *glad*(till skillnad mot Brion som jag fick byta hela sittdelen på)
    Ja, önskar jag också hade det gamla. jag har fått mitt utbytt en gång och sen har jag inte använt den så mycket (främst för att jag älskar min gecko så mycket). Känns jättejobbigt när man ska sälja vagnen någon gång i framtiden. Jag kan ju inte garantera att inte det nya chassit börjar glida också
  • Hannah74

Ni kanske kommer ihåg att jag ska sälja mina vinterdäck. La ut dem för 500 och fic det.
    Kollade frakten idag och det skulle bli 150 kr!!
    För att de väger över 2 kg.

Skrev då till köparna attde självklart fick dra sej ur och att jag nog har köpare här i gbg. Men de vill ändå ha dem och sätter in pengarna idag.

Men jag förstår inte!!
    Hur kan man köpa vinterhjul för 500+150= 650 kr, som man inte ens har sett och aven privat köpare, när det finns (t.o.m på blocket) NYA vinterdäck med frakt ingår för 695...?

Det hade jag aldrig gjort.
    Nu är de ju jättefina och som nya- men jaghade ju lika gärna kunnat vara en som lurats lite..

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får han en lillasyster!?
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-12 19:40:16 följande:

Ni kanske kommer ihåg att jag ska sälja mina vinterdäck. La ut dem för 500 och fic det.Kollade frakten idag och det skulle bli 150 kr!!För att de väger över 2 kg.Skrev då till köparna attde självklart fick dra sej ur och att jag nog har köpare här i gbg. Men de vill ändå ha dem och sätter in pengarna idag.Men jag förstår inte!!Hur kan man köpa vinterhjul för 500+150= 650 kr, som man inte ens har sett och aven privat köpare, när det finns (t.o.m på blocket) NYA vinterdäck med frakt ingår för 695...?Det hade jag aldrig gjort.Nu är de ju jättefina och som nya- men jaghade ju lika gärna kunnat vara en som lurats lite..
    Du verkar antagligen mycket trovärdig
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16