• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Hur dumma är folk? De bjuder på en vara på tradera som står tydligt att det glider och är skevt. Sen gnäller de när de vunnit att de vill se varan innan betalning för de vill inte ha en trasig vara. Tycker de man ska heala den med magiska händer? Fetglöm, du bjöd på trasig vara och bud är vindande. Pay up!

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Mamma Kråkan
    modestyclara skrev 2009-01-12 16:41:20 följande:
    Var på bonti idag och shoppade en syskon-UJ och herregud vad många buggor som var där och blev reklammerade. Suck. Det var trasiga liggdelslock, varukorgar och handtag såklart...På bussen hem såg jag sedan det nya chassit med en avbruten broms (vita plasten), en till bugga med trasig varukorg och en utan varukorg. Shit pommes vilken dålig reklam för Bugaboo.
    jo verkligen skit trist vagnen är ju inte gratis liksom
  • daniels baby

åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!!
    jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!!
    hur funkar folk egentligen???

• Riskiflickan

daniels baby skrev 2009-01-12 17:22:06 följande:

åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!! jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!! hur funkar folk egentligen???
    Fy vad dåligt, att folk kan med :(
  • panzermensch

Bara polisanmäla, fy fan!

daniels baby skrev 2009-01-12 17:22:06 följande:
    åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!! jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!! hur funkar folk egentligen???
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • daniels baby

panzermensch skrev 2009-01-12 17:24:55 följande:

a ska fan göra det!! men det lär ju inte gå undan med att få tillbaka pengarna då...
    har lust att skriva nånstans att alla här ska passa sig för henne. men då blir man väl själv borttagen....
  • Joddan
    modestyclara skrev 2009-01-12 16:41:20 följande:
    Var på bonti idag och shoppade en syskon-UJ och herregud vad många buggor som var där och blev reklammerade. Suck. Det var trasiga liggdelslock, varukorgar och handtag såklart...På bussen hem såg jag sedan det nya chassit med en avbruten broms (vita plasten), en till bugga med trasig varukorg och en utan varukorg. Shit pommes vilken dålig reklam för Bugaboo.
    Vet du vad som var fel på liggdelslocket? Jag tycker att mitt denimlock är konstigt och jag har inte ens börjar använda vagnen... När man drar igen dragkedjan så "hoppar" draget över vissa pluppar liksom.. Så man måste dra dragkedjan saaaaakta för att det ska bli bra!
  • Nikas

Kajsan: kollade med ping pong och 539 euro vill de ha för bee med åkpåse inkl. frakt och allt. Aja, bara att leta vidare.

• daniels baby

panzermensch skrev 2009-01-12 17:24:55 följande:

nu fick jag svar från henne där hon tycker att jag terrar henne typ. så klart jag gör det!!!!
    blää!
  • Leo och Elliots Mamma

Ia 70 skrev 2009-01-12 11:49:20 följande:

Kontaktade Bugaboo direkt ang. vagnen o inom fem arbetsdagar ska de skicka både nytt chassi o ram Hoppas det fungerar. Slipper dra iväg o rekl. i em i alla fall
    Så bra =). Vilken adress mailade du då till och vilka uppgifter fick du lämna för att de skulle fixa det? (Nyfiken för att man skall vara beredd om man måste reklamera camen)

Man måste ha lämnat in den två ggr för att kunna häva köpet...står massa bra om det på konsumentverkets hemsida. Men ändå så är Sprall tveksamma...*arg*...de skall tala med Bugaboo och sedan höra av sig...suck... Men får ta i med hårdhandskarna om de krånglar
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16