• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • daniels baby

förlåt ska inte komma med min negativa energi i härliga bugga tråden!!=)
    nu har jag fått skriva av mig i allafall!!!

• AnniPanni

modestyclara skrev 2009-01-12 16:41:20 följande:

Var på bonti idag och shoppade en syskon-UJ och herregud vad många buggor som var där och blev reklammerade. Suck. Det var trasiga liggdelslock, varukorgar och handtag såklart...På bussen hem såg jag sedan det nya chassit med en avbruten broms (vita plasten), en till bugga med trasig varukorg och en utan varukorg. Shit pommes vilken dålig reklam för Bugaboo.
    Hehe så fin var ju min ett tag, trasig varukorg, trasigt handtag och så trasig broms på det. Kände mig som ett ufo när jag gick omkring med den Nu har jag ju "bara" trasgt handtag o ram - fast det är ju ett annat chassi så ursäkten är väl att jag inte hunnit reklamera än
  • Kajsan
    daniels baby skrev 2009-01-12 17:27:11 följande:
    panzermensch skrev 2009-01-12 17:24:55 följande: a ska fan göra det!! men det lär ju inte gå undan med att få tillbaka pengarna då... har lust att skriva nånstans att alla här ska passa sig för henne. men då blir man väl själv borttagen....
    När betalade du? Vad säger hon ?
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • modestyclara

Joddan skrev 2009-01-12 17:28:16 följande:

Vet du vad som var fel på liggdelslocket? Jag tycker att mitt denimlock är konstigt och jag har inte ens börjar använda vagnen... När man drar igen dragkedjan så "hoppar" draget över vissa pluppar liksom.. Så man måste dra dragkedjan saaaaakta för att det ska bli bra!
    Nej, ingen aning. Jag smyglyssnade bara med ett halt öra. Antar att det var dragkedjan -vad mer kan det vara? Men ditt lock låter ju som ett solklart reklammationsärende.
  • AnniPanni

SooJuicy skrev 2009-01-12 10:04:13 följande:

Varför vill man behålla ett deffekt chassi??
    För att ha som resechassi? Vi har ett av våra gamla som resechassi, ligger alltid nerpackat i travelbagen. Det glider ju i trappor etc men det är inte ofta man har några problem med det på solsemestern
  • modestyclara

modestyclara skrev 2009-01-12 17:40:35 följande:

Joddan skrev 2009-01-12 17:28:16 följande:
    Nej, ingen aning. Jag smyglyssnade bara med ett halt öra. Antar att det var dragkedjan -vad mer kan det vara? Men ditt lock låter ju som ett solklart reklammationsärende.
    halvt öra ska det vara
  • AnniPanni

Cilla R skrev 2009-01-12 11:51:11 följande:

Ia 70 skrev 2009-01-12 10:22:10 följande:
    Fast det blir helt snett!Mitt chassi där handtaget har glidit lite är helt galet snett efter endast 6 månaders användning.Ska försöka reklamera det, men jag har lagt ordernummret från beställningen på ett jätte bra ställe
    Alla blir inte det. Har man varit "noga" med att hela tiden se till att chasit hamnar rätt igen (dvs ppnar snapfästena på en gång när man ser att det dragit iväg) så beöver inte hela chassit bli snett. Jag har två defekta men icke skeva chassin och ett defekt+skevt.
  • Lille Mammsen

Va har hon för svar då? Har du/ni info henne om att ni känner till att hon sålt den till flera....för hon lär ju inte haft flera likadana.................. Hota om polis anm. OCH GÖR DETTA OXÅ...om hon inte betalar tillb. eller skickar!
    daniels baby skrev 2009-01-12 17:22:06 följande:

åååååååååååå jag e såå arg!!! verkar ju ha blivit blåst av en person här på FL gällande en UJ klädsel, å nu har jag hittat flera som råkat ut för henne!!jag har krävt mina pengar tillbaka å hotat med polisanmälan men inget svar från henne ändå! å hon e online!!hur funkar folk egentligen???
  • daniels baby
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 17:50:59 följande:
    nu skriver hon att hon har FL som startsida så hon e online jämt typ och att hon visst får mina medd å att hon sätter in mina pengar nån gång under dagen imorrn,
    vikken nonchalant person asså!!
    mina horn vääääääxeeeer...
  • Noiis
    modestyclara skrev 2009-01-12 16:41:20 följande:
    Var på bonti idag och shoppade en syskon-UJ och herregud vad många buggor som var där och blev reklammerade. Suck. Det var trasiga liggdelslock, varukorgar och handtag såklart...På bussen hem såg jag sedan det nya chassit med en avbruten broms (vita plasten), en till bugga med trasig varukorg och en utan varukorg. Shit pommes vilken dålig reklam för Bugaboo.
    va oxå inne på bonti i dag och lämnade ifrån mig min bee hon jag pratade med då och som jag har haft jätte bra kontakt med var måttligt trött på bugaboo och reklamationer just nu!
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16