• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AnniPanni

straw2008 skrev 2009-01-13 10:04:19 följande:

Brun o jeans tycker jag skär sig riktigt illa,precis som brun o röd :O( Brun passar nästan bara med beige tycker jag o med offwhite. Den bruna är liite för "röd" i färgen enligt mig, skulle vilja ha en mer chokladbrun. Plommon vore fint, och olivgrönt ljus jeans skulle vara lite retro.. Ska oxå bli kul att se vilka mer designers som ska få vara med o designa....
    Den bruna är ju superin med rosa ju Plommon OLIVGRÖNT (eller mörk moss) är det jag väntar på.. och inga attans dödskalle apor på tack
  • Kajsan
    AnniPanni skrev 2009-01-13 10:26:01 följande:
    straw2008 skrev 2009-01-13 10:04:19 följande: Den bruna är ju superin med rosa ju Plommon OLIVGRÖNT (eller mörk moss) är det jag väntar på.. och inga attans dödskalle apor på tack
    Men alltså döskalleapor...jag säger inget merFot i munnnen
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • numberone

Måste bara berömma era super snygga skapelser som ni lyckats sy ihop (kikat i bildtråden)!! Jag är mer än IMPAD!!!

Ellen 080618
  • Nikas

Jag är på jakt efter coola snygga tyger (till en suflett), någon som har tips på sidor? Alt. affärer i stockholm city?

Har kollat in stoff och stil, och barnrummet.

• Nikas

Kajsan skrev 2009-01-13 10:11:51 följande:

Behöver? Jösses, när det gäller nöjen och roliga pryttlar till mamma så har det inte med att behöva att göra
    Så sant som det är sagt...
  • Nikas

Förresten, är det någon som kan ge mig tips på var jag kan handla sufletter någon annanstans är Kidzshoppen?

• panzermensch

Sundbybergs tyger

Nikas skrev 2009-01-13 10:41:10 följande:
    Jag är på jakt efter coola snygga tyger (till en suflett), någon som har tips på sidor? Alt. affärer i stockholm city? Har kollat in stoff och stil, och barnrummet.
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Nikas

Är det

panzermensch skrev 2009-01-13 11:05:50 följande:
    Sundbybergs tyger
    Är det detta som heter Sundbybergs Textilcentrum? :) Tack! Ska dit och kolla tyg till en suflett som jag ska be Mamma På Vift att sy till Liams (egentligen mest MY precious...;) bugga
  • numberone

Vad kostar det att köpa en suflett som nån knåpat ihop?

Ellen 080618
  • panzermensch

De har iallafall förut haft massa kul tyger! Sen har du ju tygvaruhuset i sickla med som har en hel del

Nikas skrev 2009-01-13 11:12:33 följande:
    Är det Är det detta som heter Sundbybergs Textilcentrum? :) Tack! Ska dit och kolla tyg till en suflett som jag ska be Mamma På Vift att sy till Liams (egentligen mest MY precious...;) bugga
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16