• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • imaj
    Lille Mammsen skrev 2009-01-13 09:34:28 följande:
    men det är väl bara vinkeln?
    Ia 70 skrev 2009-01-13 09:57:47 följande:
    Den ska fungera klockrent tydligen, så kanske bara vinkeln då?
    Funderade också på det, men såg ut att vara liiite för mycket bara ... Jaja hoppas bara att det inte glider för den som köper den bara .
  • Kajsan
    Nikas skrev 2009-01-13 11:12:33 följande:
    Är det Är det detta som heter Sundbybergs Textilcentrum? :) Tack! Ska dit och kolla tyg till en suflett som jag ska be Mamma På Vift att sy till Liams (egentligen mest MY precious...;) bugga
    Ååå jag tror jag ska kila ner och köpa lite tyg jag med !
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • panzermensch

De är ju bra Klurade själv på att åka förbi

Kajsan skrev 2009-01-13 11:24:31 följande:
    Ååå jag tror jag ska kila ner och köpa lite tyg jag med !
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Kelso

tänkte höra med er experter...

hur länge har ni haft/tänkt ha eran bugaboo cam?

Vad tror ni man kan begära för pris om jag säljer min cam i maj i år...har då användt den ett år. Har lite tillbehör, men funderar om man ska sälja dom vid sidan av...

Vad tror ni??

• AnniPanni

Kelso skrev 2009-01-13 11:36:25 följande:

tänkte höra med er experter...hur länge har ni haft/tänkt ha eran bugaboo cam?Vad tror ni man kan begära för pris om jag säljer min cam i maj i år...har då användt den ett år. Har lite tillbehör, men funderar om man ska sälja dom vid sidan av...Vad tror ni??
    Min cam kommer nog tyvärr att få flytta till hösten. Jag har tröttnat på alla rekalmationer och så är E en stor 1-åring - det är inte många cm kvar till sufletten alls. I sommar ska S vara hemma med henne så då lär inte Buggan ens på se solljus då han enbart kör UJn
  • Ia 70
    imaj skrev 2009-01-13 11:23:58 följande:
    Funderade också på det, men såg ut att vara liiite för mycket bara ... Jaja hoppas bara att det inte glider för den som köper den bara .
    Kunde ju inte låta bli o mejla henne o fråga ju
    Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • Noiis
    Shoegirl skrev 2009-01-13 10:13:30 följande:
    :.-D I like your thinking Undrar om man ska orka ta sig iväg till Bonti och klämma på skötväskor idag.
    tyckte att de va urplockat på skötväskor igår när jag va inne... ville glutta på en petunia men dom hade bara två inne den gröna med fåglar och den rosa silvriga.

Humm skulle vilja se den silvriga! undra om den passar med brun... troligen inte, dumt att man inte kan se alla färg kombinationer på bugaboos hemsida. va inne på att beställa silver från USA sist jag hade cam, men minns att jag blev totalt nedröstad då

troligen så blir det med orange top och sedan att jag beställer en extra brun suflett till! behöver inte använda liggdelen så vill man ha en helbrun vagn så räcker de ju med att ha en brun suflett. man måste ju inte ha sittdels tyg på!

Har förövrigt en blå åkpåse till bee. passar den i cam eller bör man slänga ut den på blocket??
    INGEN ANNONS
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • numberone

Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?

Ellen 080618
  • Noiis
    numberone skrev 2009-01-13 12:06:47 följande:
    Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?
    VA?
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • numberone
    Noas mamma skrev 2009-01-13 12:12:53 följande:
    VA?
    Om bebben gallskriker på stan, kan man gunga vagnen då även om det så att säg står still. Att man vippar med chassit? Förstår du hur jag menar eller är den stel så man måste rulla vagnen fram å tillbaka
    Ellen 080618
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16