• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • AnniPanni

numberone skrev 2009-01-13 12:06:47 följande:

Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?
    Det är helt ok fjädrng om det var det du menade med Swing
  • Senap
    numberone skrev 2009-01-13 12:06:47 följande:
    Hoppas att nån vill svara.... är buggan stel eller är det så att säga swing i den?
    Ingen barnvagn är "stel" de måste ha fjädring.
    Vilken fjädring du vill ha har jag ingen aning om så de är svårt att svara på det.
    My sugar is raw
  • Ia 70

Vet att det diskuterats tidigare men: Vad gäller för återköp då de alltid byter ut hela chassit = inte samma fel på samma vagn? Gäller återköp i alla fall då? Funderar på om det är därför de hela tiden byter chassin helt o hållet för skulle de krävas på alla återköp så konkar de väll?? Rätta mig gärna.

Blivande tre barns mamma: BF 8 sept-09
  • Noiis
    numberone skrev 2009-01-13 12:14:03 följande:
    Om bebben gallskriker på stan, kan man gunga vagnen då även om det så att säg står still. Att man vippar med chassit? Förstår du hur jag menar eller är den stel så man måste rulla vagnen fram å tillbaka
    ja gud ja! då handtaget är svängbart så finns det ett litet glapp rum som gör att man kan gunga vagnen stillaståendes!
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • numberone
    Shoegirl skrev 2009-01-13 12:14:22 följande:
    Ingen barnvagn är "stel" de måste ha fjädring.Vilken fjädring du vill ha har jag ingen aning om så de är svårt att svara på det.
    Den vi har nu är stel.... den går knappt att rubba så man måste köra fram å tillbaka eller skaka åt sidorna....( En kronan)
    Ellen 080618
  • numberone
    Noas mamma skrev 2009-01-13 12:15:33 följande:
    ja gud ja! då handtaget är svängbart så finns det ett litet glapp rum som gör att man kan gunga vagnen stillaståendes!
    Topp!!
    Ellen 080618
  • Senap
    numberone skrev 2009-01-13 12:15:33 följande:
    Den vi har nu är stel.... den går knappt att rubba så man måste köra fram å tillbaka eller skaka åt sidorna....( En kronan)
    Det går att ställa om (har jag för mig - går på Brio och liknande vagnar iaf).
    Man skruvar lite på fjädringen så den blir lösare i leden. Tänk på att du måste häva vagnen mer när du ska svänga bara. Fråga i din butik.
    My sugar is raw
  • Senap

Shit!
    Jag gav precis Kronan-råd i Bugga-tråden!

My sugar is raw
  • Noiis

humm nu börjar detta kännas olustigt! lämnade tillbaka min bee vagn till butiken igår då jag hade betalat kontant frågade hon om hon kunde göra en överföring till mitt konto under dagen. absolut svarade jag och sprang iväg då vi hade läkar tid att passa.
    de har fortfarande inte kommit in några pengar och enligt banken e de heller inga på väg.... borde jag avvakta en dag till innan jag får panik eller ska man efterlysa pengarna redan nu???

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Senap
    Svar på #2739
    Jag skulle iaf ringa butiken och fråga.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16