• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Noiis

ööööh ringde butiken och frågade hur det gick med mina pengar, personen i tel. frågade vem jag hade talat med och varför jag inte fått pengarna direkt. Jo jag talade med er butiks chef, nej det gjorde du inte för det är jag och jag var inte här igår... ööööh oki? men dina anställda sa att de va butiks chefen.
    Hon skulle ringa tillbaka... men hur seriöst känns de?? jag kommer iallafall inte köpa nästa vagn där!

Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Kelso

Kelso skrev 2009-01-13 11:36:25 följande:

tänkte höra med er experter...hur länge har ni haft/tänkt ha eran bugaboo cam?Vad tror ni man kan begära för pris om jag säljer min cam i maj i år...har då användt den ett år. Har lite tillbehör, men funderar om man ska sälja dom vid sidan av...Vad tror ni??
    ingen som har ett hum om vad man kan begära i pris för buggan??
  • oOrosamarängerOo
    Noas mamma skrev 2009-01-13 15:07:22 följande:
    ööööh ringde butiken och frågade hur det gick med mina pengar, personen i tel. frågade vem jag hade talat med och varför jag inte fått pengarna direkt. Jo jag talade med er butiks chef, nej det gjorde du inte för det är jag och jag var inte här igår... ööööh oki? men dina anställda sa att de va butiks chefen. Hon skulle ringa tillbaka... men hur seriöst känns de?? jag kommer iallafall inte köpa nästa vagn där!
  • älskade wille

hej alla där ute!

Jag har ett problem jag gärna skulle vilja veta om fler har...
    Min son är precis fyllda 8 månader och har helt plötsligt börjat vakna exakt 4 varje natt ( och har då inte somnat förens 24.00
    vi är då vakna tills 6-7 på morgonen och så sover han tills 11 på förmiddagen.. har aldrig haft problem med honom innan och han har somnat halv 10 på kvällarna och vaknat 8.
    Vad skall jag göra?? är så trött!
    någon som har det likadant? och vet vad det kan bero på??
    // camilla

• oOrosamarängerOo
    Nikas skrev 2009-01-13 14:16:47 följande:
    Är det någon som vet om Bugaboos grejer är billigare i Australien än här hemma i Sverige?? Detta gäller öven det austr. märket Oi Oi (för visst är det aus?)Min mamma och syster är i Aust. (Adelaide är de fram till fredag, dock i Sydney just precis nu) och är det en del billigare än här med Buggagrejer så kanske man skulle be dem köpa ett par grejer... någon som Vet?
    Kolla återförsäljare där via bb hemsidan, och kolla priser.
  • Lille Mammsen

vart läste du det?

numberone skrev 2009-01-13 14:13:56 följande:
    'oj ännu värre...... 2 är det enda jag läst mig till.....Trist!
  • Lille Mammsen

Då har dom väl ändrar....vad jag vet sedan tidigare vid vagns reklamationer så 3ggr samma problem 4gången=återköp!
    Ia 70 skrev 2009-01-13 14:16:22 följande:

Jag lyckades hitta info på Konsumentverket o där stod det 2 ggr, har Bugaboo annorlunda?
  • Lille Mammsen

Höjningen sker feb/mars på bugaboo + tillbehören!!

Riala skrev 2009-01-13 15:02:08 följande:
    Jag var inne och köpte en mugghållare idag och fick betala 249 kronor. Butikskillen sa att den kostade så mycket överallt, jag tyckte att det verkade konstigt, men han hävdade att det höjts nu på grund av att de köps i euro. Har ni hört nåt om det?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16