• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Simple me
    imaj skrev 2009-01-13 20:38:09 följande:
    Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...
    Vilken färg och módell är det du söker?
  • straw2008
    Svar på #2732
    Men det stämmer absolut inte, vi köpte en stokke xplory först o den är 100% ofjädrad :O(

Jag tycker inte man kan gunga BB stillastående, gupp tar den jättefint men fjädringen sitter liksom i hulen tycker jag, o inte i chassit..

Det är i alla fall ingen iingelesina-gung om det var det svinget du ville åt!

Men älskar vagnen ändå!
  • Nikas

Leonell skrev 2009-01-13 20:10:12 följande:

Han som hade barnbutiken förut... han hade utförsäljning i garaget (gamla outletbutiken)... därav gubben i garaget.. hi hi men han hade bara öppet ett par timmar under 2 dagar... sa att han skulle kolla igenom sitt lager o sen ha utförsäljning på allting... men jag har inte hört nått... vet att några här i tråden hade hans nummer/mejl o tänkte att nån hört nåt kanske?
    oooh undra om de som har nr/mail kommer våga dela med sig av info ;) eller ta allt gottigt själva hehe
  • Nikas

Jag tycker det går att gunga Camen ordentligt, visst fasten gnisslar det men skitsamma. Men nä, det blir ju inget gung á la gammaldags vagnar :)

• Isanna
    straw2008 skrev 2009-01-13 21:36:10 följande:
    Svar på #2732Men det stämmer absolut inte, vi köpte en stokke xplory först o den är 100% ofjädrad :O( Jag tycker inte man kan gunga BB stillastående, gupp tar den jättefint men fjädringen sitter liksom i hulen tycker jag, o inte i chassit.. Det är i alla fall ingen iingelesina-gung om det var det svinget du ville åt! Men älskar vagnen ändå!
    Det går kanon att gunga vagnen, man vippar ramen lite bara
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 21:38:15 följande:
    Jag tycker det går att gunga Camen ordentligt, visst fasten gnisslar det men skitsamma. Men nä, det blir ju inget gung á la gammaldags vagnar :)
    Tycker jag också, men kanske inte som en gammal brio/emmaljunga.. Men gunga går det iaf, dock så tycker jag det är enklare att dra den fram och tillbaka .
  • Nikas

imaj skrev 2009-01-13 21:39:59 följande:

Tycker jag också, men kanske inte som en gammal brio/emmaljunga.. Men gunga går det iaf, dock så tycker jag det är enklare att dra den fram och tillbaka .
    Nä det har du nog rätt i :) True true..
  • Noiis
    panzermensch skrev 2009-01-13 21:18:25 följande:
    Själv vill jag ja brun bas, (gamla) orange fleecerygg och brun suflett
    Vi e ju endå grannar så de e ju tur om vi inte har exakt samma jag ska ha en brun suflett oxå! hel brunt e ju såååååååå snyggt
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16