• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    Riala skrev 2009-01-13 20:15:07 följande:
    Tack för era svar angående prishöjningen!Jag antar att det blir en promenad till affären imorgon och be om mellanskillnaden. Eller? Alltså, vågar jag det? Jag är en riktig fegis om jag inte har "kött på benen". Var hittar jag mer info om kommande prishöjning? Tja, annars är det ju bara att lämna tillbaka mugghållaren förstås och köpa den någon annanstans, såklart..Tur att ni finns här ;)
    Såvitt jag förstår så får butiker sätta det pris de vill, tillverkaren ger endast ett rekommenderat försäljningspris. Jag skulle inte gått dit och bett om pengar tillbaka, men å andra sidan skulle jag känt mig lurad och inte gått tillbaka till butiken överhuvudtaget.
  • Senap
    mamma2003 skrev 2009-01-13 20:24:49 följande:
    Såvitt jag förstår så får butiker sätta det pris de vill, tillverkaren ger endast ett rekommenderat försäljningspris. Jag skulle inte gått dit och bett om pengar tillbaka, men å andra sidan skulle jag känt mig lurad och inte gått tillbaka till butiken överhuvudtaget.
    Stämmer. Tillverkaren får endast ge rekommenderat pris men ej utöva påtryckningar om man inte följer det (vilket Bugaboo verkar göra dock om man ligger under det rek.priset)
    My sugar is raw
  • panzermensch

Läser ikapp, vad är det för fel med att ha pengar? Från att jag var 16 hade jag egna pengar i mängder Tjänade bra och jobbade lit e

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • imaj

Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...

• FridaLee
    imaj skrev 2009-01-13 20:38:09 följande:
    Har Fleurville någon återförsäljare i Sverige som skickar skötväskorna?? Hittar ingen när jag söker... är så sugen på en av deras skötväskor...
    sorry läste för fort, läste att du ville ha tag i återfösäljare, missade biten med att skicka
  • Senap
    imaj skrev 2009-01-13 20:38:09 följande:
    Babyproffsen i på Fleminggatan i Sthm har dem iaf - tittade på en idag.
    My sugar is raw
  • imaj
    FridaLee skrev 2009-01-13 20:42:36 följande:
    spacebabies är de som tar in dem till sverige, klicka under fleurville och sen finns det en länk till återfösäljare där www.spacebabies.se/
    Tack! Har varit där inne och tittat tidigare, kom precis på att Bonti kanske har dem på hemsidan också ! Hoppas!
  • imaj
    imaj skrev 2009-01-13 20:44:50 följande:
    Tack! Har varit där inne och tittat tidigare, kom precis på att Bonti kanske har dem på hemsidan också ! Hoppas!
    F*n de har dem inte på hemsidan! Åhhh så synd! Typiskt att man inte bor i Sthlm! Gråter
  • imaj
    FridaLee skrev 2009-01-13 20:43:59 följande:
    sorry läste för fort, läste att du ville ha tag i återfösäljare, missade biten med att skicka
    Har ni förresten bestämt vad eran lilla flicka ska heta ? *nyfiken*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16