• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Nikas

panzermensch skrev 2009-01-13 11:23:17 följande:

De har iallafall förut haft massa kul tyger! Sen har du ju tygvaruhuset i sickla med som har en hel del
    Men vad i helsike... bor ju vid sickla :D Dit ska jag också och kolla. Tack.
  • straw2008

Men det var det jag menade, det är ett sorts gung när man vippar på ramen, inte som gigantiska briofjädringar.

JAg lärde dock min son fån första dag att man somnar bäst när det är stilla, har alltid blivit så sjukt nervös av mammor som kan stå o gunga/rulla vagnen i en kvart-FAST BARNET SOVER????

• Noiis
    straw2008 skrev 2009-01-13 21:43:43 följande:
    Men det var det jag menade, det är ett sorts gung när man vippar på ramen, inte som gigantiska briofjädringar. JAg lärde dock min son fån första dag att man somnar bäst när det är stilla, har alltid blivit så sjukt nervös av mammor som kan stå o gunga/rulla vagnen i en kvart-FAST BARNET SOVER????
    räcker upp handen! om sonen somnar i vagnen måste vagnen va i rullning ett tag efter att han somnat annars vaknar han direkt
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • Nikas

imaj skrev 2009-01-13 19:50:50 följande:

Precis som Shoegirl säger den är ju tråkigt på ett sätt men annars är det väldigt skönt att ha en neutral åkpåse. Ett tips är ju att försöka fynda en grå åkpåse på typ tradera så kan du ju alltid sälja den om du blir less på det "tråkiga" . Om du har tänkt köpa ett nytt toppset inom en snar framtid så är det ju bäst att ha en neutral åkpåse, men annars tycker jag att du ska köra på en blå! Den ser svinsnygg ut på bild!
    Tack för svar förresten ;) Har hittat en lösning, köper nog den blå, har en grå/svart BuggySnuggle (fuskmocka/fuskpäls) så den är ju rätt neutral...

Visst är väl 600 kr bra pris för en klarblå åkpåse? Ska vara superfräsch från 2008.
  • FridaLee

ha ha jag kan stå och gunga vagnen fast ingen sitter i, sjuk i huvet jag vet kom på mig själv idag att jag hade dottern i famnen och stog ändå och körde vagnen fram och tillbaka.

• Senap
    straw2008 skrev 2009-01-13 21:36:10 följande:
    Svar på #2732Men det stämmer absolut inte, vi köpte en stokke xplory först o den är 100% ofjädrad :O(
    Ah, men den räknar ju inte jag som barnvagn.
    Jag har berättat hur sambon fnös "misshandlad golfvagn" när han såg den på Babyland när vi letade barnvagn och stövlade snabbt förbi den
    My sugar is raw
  • imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 21:49:17 följande:
    imaj skrev 2009-01-13 19:50:50 följande: Tack för svar förresten ;) Har hittat en lösning, köper nog den blå, har en grå/svart BuggySnuggle (fuskmocka/fuskpäls) så den är ju rätt neutral... Visst är väl 600 kr bra pris för en klarblå åkpåse? Ska vara superfräsch från 2008.
    Okej men då så... Då ska du definitivt köpa den blåa...
    600kr... jo ganska bra pris tycker jag. Hade nog försökt pruta till 500-550kr, men det är för att jag är så snål. Men hade nog köpt den ändå om de inte går med på det .
  • Isanna
    FridaLee skrev 2009-01-13 21:52:04 följande:
    ha ha jag kan stå och gunga vagnen fast ingen sitter i, sjuk i huvet jag vet kom på mig själv idag att jag hade dottern i famnen och stog ändå och körde vagnen fram och tillbaka.
    Samma här, brukar även gunga kundvagnen på ICA när jag inte har nåt barn i.
  • Noiis
    FridaLee skrev 2009-01-13 21:52:04 följande:
    haha aa den e snygg har jag oxå gjort massor av gånger, eller när man väntar på buss/tåg och man gungar vagnen fast barnet är klarvaken
    Mamma till Noa 080316 och Faster till Loke 081107
  • imaj
    Isanna skrev 2009-01-13 21:59:34 följande:
    Samma här, brukar även gunga kundvagnen på ICA när jag inte har nåt barn i.
    Haha jag med , speciellt när dottern var mindre... Hör jag något annat barn gråta så gör jag det också, även om min dotter sitter lugnt och tyst .
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16