• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MammatillO

Har snälla pappa och mamma slutat punga ut med cash till henne *S*

Nä skämt åsido , Men blev lite roligt då hon i princip tog vad hon ville från affären då hon var med i tv 3 pogrammet och nu jobbar i Barnbutik ;)

Lille Mammsen skrev 2009-01-13 19:19:13 följande:
    Hon har inte haft.....Päronen.....
  • imaj
    MammatillO skrev 2009-01-13 19:27:25 följande:
    Har snälla pappa och mamma slutat punga ut med cash till henne *S* Nä skämt åsido , Men blev lite roligt då hon i princip tog vad hon ville från affären då hon var med i tv 3 pogrammet och nu jobbar i Barnbutik ;)
    Men skulle jag ha galet mycket pengar så skulle jag också extrajobba i barnbutik , kul ju!! Dock skulle de andra få ta alla hemska kunder med reklamationer
  • Nikas

Jag velar mellan en grå och en klarblå åkpåse... jag vet jag veeeet... "ta båda" tänker väl flera av er då, men det känns ju onödigt.. (jag VET, sånt roligt KAN INTE vara onödigt egentligen)

• imaj
    Nikas skrev 2009-01-13 19:37:20 följande:
    Jag velar mellan en grå och en klarblå åkpåse... jag vet jag veeeet... "ta båda" tänker väl flera av er då, men det känns ju onödigt.. (jag VET, sånt roligt KAN INTE vara onödigt egentligen)
    Vilken färg på vagnen var det du har? Båda är ju fina
  • Leonell

Nån vänlig själ som har lust o tipsa om vart man kan köpa bara sufletter på nätet? Hittar inte... hittar bara hela toppset!
    O är de nån som haft kontakt me gubben i garaget?? Nån som vet om han öppnat nåt mer? Skulle ju bli värsta mellandagsrean?!

• imaj
    Leonell skrev 2009-01-13 19:43:16 följande:
    Nån vänlig själ som har lust o tipsa om vart man kan köpa bara sufletter på nätet? Hittar inte... hittar bara hela toppset! O är de nån som haft kontakt me gubben i garaget?? Nån som vet om han öppnat nåt mer? Skulle ju bli värsta mellandagsrean?!
    kidzshop.se har... Vet ej om någon annan har
  • Nikas
    Svar på #2824
    imaj skrev 2009-01-13 19:40:02 följande:
    Vilken färg på vagnen var det du har? Båda är ju fina
    Grå bas, svart toptyg. Har inte börjat köra med sittdelen än, kanske om någon månad eller 2 då grabben bara är 4 månader gammal.

Ja båda är ju nice som du säger, det är ju DET som är problemet ;)

Min fundering var så här: gråa är bättre ut byta färg-synpunkt, då det är billigare att byta färg på sufletterna och då är ju den gråa neutrala påsen bäst. Blåa är dock sjukt snygg till just den färgkombon jag har på vagnen Idag... hmmmmmm...
  • Senap

Grå är trååååååkigt.

Enough said.

My sugar is raw
  • minmio

Behöver lite råd!!!!
    Har en Cameleon som jag är supernöjd med, min dotter fyller 1 nu i januari och jag och min man börjar fundera på att byta ut vagnen mot en Bee istället. Nån som kan tala om för- och nackdelar med att byta vs inte byta.

• Hia

Hej!!!
    Funderar lite på en Bugga...
    Hur gamla är era barn som sitter i era bugga????
    Upp till vilken vikt/ålder är de avsedda till????

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16