• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • lilla sandra

Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!
    Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.

• Nikas

lilla sandra skrev 2009-01-14 10:29:29 följande:

Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
    Jag har min inåt faktiskt, jag störde mig som fasen på det ja me för att man fastnade i affärerna som du säger... men höjde bara mitt handtag lite så att jag får plats med den på den utdragbara delen på handtaget, sen bytta jag fäste och så funkar det finfint.
  • Senap
    Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?! Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
    inåt - får vinkla bort den när jag ska vända sittdelen bara.
    My sugar is raw
  • lilla sandra

Får prova det då.
    Hellre ha handtaget längre upp än att fastna överallt...

Nikas skrev 2009-01-14 10:32:24 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-14 10:29:29 följande: Jag har min inåt faktiskt, jag störde mig som fasen på det ja me för att man fastnade i affärerna som du säger... men höjde bara mitt handtag lite så att jag får plats med den på den utdragbara delen på handtaget, sen bytta jag fäste och så funkar det finfint.
  • Nikas

lilla sandra skrev 2009-01-14 10:33:08 följande:

Får prova det då.Hellre ha handtaget längre upp än att fastna överallt...
    Absoluuut.
  • Senap

*suckar* Var är Kajsan och de andra skötväske-experterna när man behöver dem?

My sugar is raw
  • panzermensch

Ungefär det jag undrade med just nu Jag har sån ångest.. Överväger ta en skiphop choklad för att bara get it over with

Shoegirl skrev 2009-01-14 10:42:55 följande:
    *suckar* Var är Kajsan och de andra skötväske-experterna när man behöver dem?
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Stargirl
    Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
    Jag har min inåt så den inte fastnar överallt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Gozzi

Har oxå min latte hållare innåt.

Gällanbde skötväskor har jag en skiphop i färgen pink link delux, beställd från usa.

Är inte helt nöjd med den, man stänger locket enbart med magneter och har man myckete saker iden och fäller i hop vagnen i bilen, är det mer än en gång som saker ramlat ut!

Men vilken skall man ha istället??

• Senap
    Gozzi skrev 2009-01-14 10:59:52 följande:
    Har oxå min latte hållare innåt. Gällanbde skötväskor har jag en skiphop i färgen pink link delux, beställd från usa. Är inte helt nöjd med den, man stänger locket enbart med magneter och har man myckete saker iden och fäller i hop vagnen i bilen, är det mer än en gång som saker ramlat ut! Men vilken skall man ha istället??
    Jag är trött på Skip Hop och velar mellan Oioi och Gaia & Ko eller kanske en BeAll (de ovan) så jag har ingen aning.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16