• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • oOrosamarängerOo
    Shoegirl skrev 2009-01-14 11:05:14 följande:
    Jag är trött på Skip Hop och velar mellan Oioi och Gaia & Ko eller kanske en BeAll (de ovan) så jag har ingen aning.
    Är det är oioi hobo så är den faktiskt, eller får plats med mindre i den än en ju ju be between, och beallen är väl större än en between? Den är mycket bättre upplagd fackmässigt vilket gör att man kan packa mer än i oioi hobo.
  • Riala

Jag har en BeAll och jag gillar den supermycket! Jag får plats med allt jag behöver för en heldag!(Till och med en övernattning med hela familjen, 2vuxna2barn! Om jag packar lite snålt..) Men det hindrar mig inte från att just sitta och vänta på att en stor Gaia & Ko ska komma hem till mig med post ändå, hihi.
    Däremot är jag lite sugen på att skaffa mig en mindre väska med. Jag skulle vilja ha en PPB, men det är i mastigaste priset just nu, tyvärr *snyft*

• Lille Mammsen

hon e ju typ vår NATT-uggla....ZZZZZZZZover väl nu när soooolen strålar

Shoegirl skrev 2009-01-14 10:42:55 följande:
    *suckar* Var är Kajsan och de andra skötväske-experterna när man behöver dem?
  • panzermensch

Jag har ett kollinr! Jag har ett kollinr! *trycker på uppdateraknappen på posten konstant*

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Emmsan
    panzermensch skrev 2009-01-14 11:23:41 följande:
    Jag har ett kollinr! Jag har ett kollinr! *trycker på uppdateraknappen på posten konstant*
    oj va fort det gick :)
  • panzermensch

Ja Fick mail typ innan 8 i morse att de mottagit ordern och dubbelkollade färgerna osv. Sen för en stund sen kom avin om att den åker nu!

Emmsan skrev 2009-01-14 11:27:42 följande:
    oj va fort det gick :)
  • Lille Mammsen

Men sftig frakt mot vad andra butiker har *surar* Vill ju ev ha men.....

Nikas skrev 2009-01-14 10:34:18 följande:
    lilla sandra skrev 2009-01-14 10:33:08 följande:
    Absoluuut.
  • panzermensch

Vill du ha väskan på 1klass inboxa mig Så kanske jag kan fixa hem med mitt.. om de sköter sig

Lille Mammsen skrev 2009-01-14 11:33:44 följande:
    Men sftig frakt mot vad andra butiker har *surar* Vill ju ev ha men.....
  • numberone

Är det nån av er som köpt en bugga beg. och fått den skickad med bussgods? Vad kan det kosta?

Ellen 080618
  • AnniPanni

lilla sandra skrev 2009-01-14 10:29:29 följande:

Ni som har lattehållare, sitter den utåt lr innåt?!Jag stör mej ENORMT på att den petar ut (har den utåt), känns som om man fastnar i allt inne i affärerna.
    Jag har min utåt för E har låånga armar och dille på att försöka ta allt i närheten. Varmt kaffe och bebbe är ju ingen bra kombo . Har den ibland innåt, kommer garanterat att ha den inåt så fort E börjar åka framlänges.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16