• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • lillebror ja

Ett litet inlägg ang skötväskor... Kolla läget vilken som du ska köpa sedan hänvisar jag att goggle lite i England. Priserna på skötväskor + frakt hamnar under det pris som finns i Sverige. Tyckte jag gjorde ett klipp som handlade City Chic för 1000:- och det var inkl frakt. Den kostar ju närmar 2000:- i Sverige. USA kan man inte beställa längre ifrån - tycker dollarn är på tok för hög. Sedan så kan man åka på tull + andra avgifter!! Jag har beställa jättemycket från USA innan men de senast 4 gångerna har jag åkt in för tull
    Så ett hett tips är England!

• Joddan

Någon som vet???

Joddan skrev 2009-01-14 13:42:51 följande:
    När ni talar om papper och sånt. Jag har inte skickat in något bevis eller så till bugaboo. Jag förstod aldrig  VAD jag skulle skicka när jag fick vagnen.Den är köpt på Kidz och jag fick en ifylld lapp som satt ihophäftad med "fraktpappret". Är den den man ska skicka in.Det står "riv av och skicka in" men sedan ser man att lappen redan är avriven. Har Kidz skickat in pappret eller behåller dem en egen bit också???
  • imaj
    Joddan skrev 2009-01-14 14:46:07 följande:
    Någon som vet???
    Vet faktiskt inte vad kidzshop gör av den andra delen men du ska iaf skicka in den delen du fick. Tänkte samma som du att de kanske redan hade skickat in den men mailade då dem och de sa att man skulle skicka in sin egen del. Själv så gjorde jag det på Bugaboos hemsida... Hoppas du blev lite klokare av mitt svar !
  • Joddan

Ja det blev jag faktiskt.. Då skickar jag den. Den är ju frankerad och allt. Bara att lägga på lådan.

Eller så letar jag upp det på hemsidan som du...
    Tack
    imaj skrev 2009-01-14 14:56:27 följande:
    Vet faktiskt inte vad kidzshop gör av den andra delen men du ska iaf skicka in den delen du fick. Tänkte samma som du att de kanske redan hade skickat in den men mailade då dem och de sa att man skulle skicka in sin egen del. Själv så gjorde jag det på Bugaboos hemsida... Hoppas du blev lite klokare av mitt svar !
  • Joddan

Fyller i på hemsidan. Jag flyttar om en månad. Ska jag skriva nya adressen eller den vi bor på nu?

Joddan skrev 2009-01-14 15:05:42 följande:
    Ja det blev jag faktiskt.. Då skickar jag den. Den är ju frankerad och allt. Bara att lägga på lådan.Eller så letar jag upp det på hemsidan som du... Tack
  • panzermensch

Nya

Joddan skrev 2009-01-14 15:12:40 följande:
    Fyller i på hemsidan. Jag flyttar om en månad. Ska jag skriva nya adressen eller den vi bor på nu?
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • panzermensch

Okej kan nån.. vänlig lite jävel där ute som gillar skötväskor välja ut en jujube på mylittlestar åt mig som matchar min sand/bruna buggA?

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Riala
    Svar på #3018
    Jag har brun/offwhite vagn och tikitoffeväska, funkar jättebra :)
    panzermensch skrev 2009-01-14 15:15:26 följande:
    Okej kan nån.. vänlig lite jävel där ute som gillar skötväskor välja ut en jujube på mylittlestar åt mig som matchar min sand/bruna buggA?
  • imaj
    panzermensch skrev 2009-01-14 15:15:26 följande:
    Har helbrun (cerise/brun ibland och egna sufletter ibland ) och köpte Jujube Between BrownBubble men tyckte inte att den passade den bruna riktigt så skickade tillbaka den :-P.

Men den här tror jag är snygg till brun/sand:
    www.mylittlestar.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=BeTween_DripDrops%20web.jpg

Eller den här:
    www.mylittlestar.se/Shop/Application/pgImgPopup.php&sImgName=BeTween_Julia_sRibbons%20web.jpg
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16