• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • loveliva
    panzermensch skrev 2009-01-15 11:05:57 följande:
    Ska det vara är nya rosa väl?
    Låter bra det Hade roooosa på cammen innan, och har nu beställt en Bee med rosa suffla.
    Underbara älskade barn
  • Nikas

panzermensch skrev 2009-01-15 10:41:36 följande:

Gårdagens ämne var skötväska.. ska dagens bli ståbräda blir det nog segt här Så.. jag röstar för.. åkpåsar ! Och filtar
    jaja åkpåssnack tack :D

ska förmodligen plocka upp en klarblå åkpåse idag... valde mellan den och en grå, den gråa kändes ju lite boring, samtidigt ett jäkligt säkert kort.

har en Elodie Details Retro Revolution (i liggvagn, lilleman är bara 4 månader) och en Buggy Snuggle svart mocka/grå päls, har haft den i liggvagnen några ggr, funkar fint det med. Men den gör sig säkerligen bäst i sittdelen sen.

Nåt annats som passar till blå åkpåse/blå retro hobo? :D inga megatjocka åkpåsar dock...
  • AnniPanni

AsfaltsBlomma skrev 2009-01-15 11:08:12 följande:

Fortsätter med mitt ståbrädedilemma. De två från Lascal som det länkades till här, kan man fästa upp dem när brädan inte används? Detta kan man kanske med alla iofs...
    Den jag länkade till vet att jag det finns en rem man sätter fast på handtaget och sen klickar i ett spänne längst bak på kiddyboarden.
  • panzermensch

Ok än så länge men skulle velat se riktig bild för att se om den var solblekt mm.

Weklund skrev 2009-01-15 12:03:57 följande:
    Är det här bra pris för en bugga? ( en väns räkning då ja redan kör cam ) www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8194... ***inte min annons***
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Stargirl

Weklund skrev 2009-01-15 12:03:57 följande:

Är det här bra pris för en bugga? ( en väns räkning då ja redan kör cam ) www.tradera.com/auction/auction.aspx min annons***
    Ja än så länge är det ett bra pris.
  • panzermensch

Vagnen är framme! *letar en bil att sno och åka till posten*

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-01-15 12:25:28 följande:
    Vagnen är framme! *letar en bil att sno och åka till posten*
    *springer ner och startar upp bilen*
    My sugar is raw
  • Stargirl

WOW...idag hände ngt otroligt. Jag var i vårat lokala centrum och handlade lunch. Såg 4 Buggor samtidigt....det har aldrig hänt där jag bor. Ville bara dela med mig.

• oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-01-15 12:34:15 följande:
    WOW...idag hände ngt otroligt. Jag var i vårat lokala centrum och handlade lunch. Såg 4 Buggor samtidigt....det har aldrig hänt där jag bor. Ville bara dela med mig.
    Haha, "lantis"
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16