• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

ÅÅhhh vill hääämta vaaagn

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Lokatt
    hannastina skrev 2009-01-15 13:42:34 följande:
    Tac för svar! Två frågor till, till er som haft/känner till både Cam och Frog. Kommer jag att sakna något på Frogen som Cam har?Är Cam värd ca 2500kr mer än Frog (ca blocket priser)
    Stargirl skrev 2009-01-15 13:44:43 följande:
    hannastina skrev 2009-01-15 13:42:34 följande: Har haft båda....tror inte du kommer att sakna ngt. Frog är billigare då den inte längre finns i sortimenet i Europa och därmed svårt att få reservdelar etc. Sen är de ju generellt äldre än Cam vagnarna som säljs. Du kan med gott samvete köpa en Frog tycker jag.
    Fast reservdelar... Det passar ju camelon på frogen. Så det är ju inga problem

Frogen är tom snäppet skönare att köra tycker jag.
    Fast om man vill ha ståbräda på är camen bättre med höj o sänkbart handtag.
  • Stargirl

Lokatt skrev 2009-01-15 14:51:40 följande:

Fast reservdelar... Det passar ju camelon på frogen. Så det är ju inga problem Frogen är tom snäppet skönare att köra tycker jag. Fast om man vill ha ståbräda på är camen bättre med höj o sänkbart handtag.
    Långt ifrån alla reservdelar är de samma. Kan se så ut men i själva verket är det skillnad. Men tygerna passar ju från cam till Frog.
  • jempy80

Nån som har haft med sig buggan till thailand? funkar de bra? jag vet inte om jag ska ta med den eller brio race till min då 14 månaders.
    de är juh rätt ojämna vägar och så och sen om man ska till stranden tänkte jag. sen har jag ingen resväska till den och då lär dom väll "döda" den när dom kastar runt den?

• Lokatt
    Stargirl skrev 2009-01-15 15:00:28 följande:
    Lokatt skrev 2009-01-15 14:51:40 följande: Långt ifrån alla reservdelar är de samma. Kan se så ut men i själva verket är det skillnad. Men tygerna passar ju från cam till Frog.
    vilka menar du inte skulle passa??
  • skrutthumlan2

vem eller vilka på fl säljer egensydda sittdynor som passar bugaboo vagnar?

• AsfaltsBlomma

Tack, då ska jag kolla vidare på den.

AnniPanni skrev 2009-01-15 11:17:04 följande:
    AsfaltsBlomma skrev 2009-01-15 11:08:12 följande:
    Den jag länkade till vet att jag det finns en rem man sätter fast på handtaget och sen klickar i ett spänne längst bak på kiddyboarden.
  • AsfaltsBlomma

En annan fråga. Tänkte sy en fleeceåkpåse till Liten som kommer i april och skulle vilja hitta bra sidor som säljer roliga fleecetyger.
    Någon med förslag?

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16