• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • FridaLee

ni som har transportbagen till era cameleon hur mycket extra plats finns det över? finns det nån chans att man får ner en maclaren quest brevid *optimist*

• lillebror ja

Tycke mig har sett resevagna till Brio - kom inte riktigt ihåg... tror det var hos Toddler?? Men nu finns det resvagnar även till anra märken..

• MammatillO

Vad tror ni Skötväske experter jag får för min Ju Ju Be Beall ?
    färgen är Lotus Lullabye och den är i fint skick .

:)

• oOrosamarängerOo
    jempy80 skrev 2009-01-15 15:18:00 följande:
    Nån som har haft med sig buggan till thailand? funkar de bra? jag vet inte om jag ska ta med den eller brio race till min då 14 månaders.de är juh rätt ojämna vägar och så och sen om man ska till stranden tänkte jag. sen har jag ingen resväska till den och då lär dom väll "döda" den när dom kastar runt den?
    Definiera Thailand? Allt är beroende på vart, hur länge, säsong? men generellt skulle jag säga nej, då den varken är lämplig för deras klimat eller miljö. Är det en boring Phuketcharter 1-2v torra mindre varma perioden så fine, longstay_resa runt_åka mycket longtail-hot season eller rainy season= NEJ.
  • jempy80

SooJuicy skrev 2009-01-15 17:16:39 följande:

Definiera Thailand? Allt är beroende på vart, hur länge, säsong? men generellt skulle jag säga nej, då den varken är lämplig för deras klimat eller miljö. Är det en boring Phuketcharter 1-2v torra mindre varma perioden så fine, longstay_resa runt_åka mycket longtail-hot season eller rainy season= NEJ.
    va e de för fel på phuket? ;) jag gillar de stället. har varit på flera olika ställen i thai, men tycker de e bra där.
    fast vi ska inte åka charter så vi kommer nog åka till andra ställen oxå. vi åker i mars så då ere VARMT
    men jag är övertygad, tar inte med buggan =) sliter på racen ist.
  • josch

Hej!
    Jag har en fråga till er med Bugaboo Camelion.
    Hur gamla var erat barn när ni bytte från liggdel till sittdel ?
    Min dotter är fem månader , visst borde man kunna sätta på sittdelen redan nu ?

mvh, Josephine

• Lille Mammsen

Skulle aldrig ovh kommer aldrig resa med mina älsklingar på hjul (bygaboo+uj) Har en "rese" vagn för detta

straw2008 skrev 2009-01-15 16:27:20 följande:
    Jag skull einte släpa med mig en cam till thailand, är ju rädd om min vagn uh !!
  • Lille Mammsen
    Dax för JAVA...skriver som en kratta JaJa...ni här fattar o ser säkert va jag skriver dvs vad det ska stå
    Lille Mammsen skrev 2009-01-15 18:54:11 följande:
    Skulle aldrig ovh kommer aldrig resa med mina älsklingar på hjul (bygaboo+uj) Har en "rese" vagn för detta
  • Ia 70

Beställde nytt chassi + ram till Buggan i måndags. (trasigt) I dag kom det med UPS Ngn sa att det lät lite för bra med fem arbetsdagars leverenstid...Vad är då tre dagar!! Jihooo säger JAG i alla fall GLAD!

Blivande trebarnsmamma: BF 8 sept-09
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16