• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Vallie

Noas mamma skrev 2009-01-21 22:26:52 följande:

farsta stängde typ 15 december och web butiken köptes upp av ett annat bolag, finns en hel tråd om det då det var många som blev blåsta på pengar för att dom reade ut UJ vagnar som sedan ej levererats! kan kolla upp tråden om du vill läsa men butiken är väck va i farsta i dag och den hade inte åter uppstått.Familjetorget finns kvar! pratade med dom i går
    tack för att ni vet så mycket
    Då ska jag försöka ta mig till orminge och klämma lite.
  • Senap

Jag har en röd fleece från 2006 om någon vill komma förbi och jämföra.

My sugar is raw
  • Billabong

Åkpåsens utsida är mer hallonröd, samma nyans som den hallonröda canvastoppen. Inuti/fleecefodret är tomterött, samma nyans som den tomteröda fleecetoppen.

• panzermensch

Sitter och pratar ut med thj på msn Mycket dumma missförstånd och klantigt uttryckt av min sambo i mailen som ledde till missförstånd om polisanmälan. De hade förstått det som han inte beställt alls och de då hade rått honom till göra en polisanmälan Vilket är rätt av dem! Så smiskar min karl lite extra nu.
    Sen bör tilläggas att NEJ jag fick inte henne avstängd vare sig förra eller denna gång även om folk tror det. Vi tog våra "fighter" privat och blandade inte in FL nån av oss. Så hoppas folk kan förstå att jag hatar inte henne och aldrig menat henne illa. Vi var dock båda sårade och upprörda men inte mer än så!

/PM(s?)

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Joddan

Ååh härligt! Det är väl p åtiden att saker och ting ordnas upp efter allt stul du har haft! 

Sa hon när/om hon kommer tillbaka? 
    Hon var ju rätt bra och ha här när man ville ha svar fort
    panzermensch skrev 2009-01-21 23:35:29 följande:
    Sitter och pratar ut med thj på msn Mycket dumma missförstånd och klantigt uttryckt av min sambo i mailen som ledde till missförstånd om polisanmälan. De hade förstått det som han inte beställt alls och de då hade rått honom till göra en polisanmälan Vilket är rätt av dem! Så smiskar min karl lite extra nu. Sen bör tilläggas att NEJ jag fick inte henne avstängd vare sig förra eller denna gång även om folk tror det. Vi tog våra "fighter" privat och blandade inte in FL nån av oss. Så hoppas folk kan förstå att jag hatar inte henne och aldrig menat henne illa. Vi var dock båda sårade och upprörda men inte mer än så! /PM(s?)
  • panzermensch

När FL ger sig och släpper in henne *namninsamling?*

Joddan skrev 2009-01-21 23:46:06 följande:
    Ååh härligt! Det är väl p åtiden att saker och ting ordnas upp efter allt stul du har haft!  Sa hon när/om hon kommer tillbaka? Hon var ju rätt bra och ha här när man ville ha svar fort
  • Joddan

Haha, ja typ

men det måste ju gått en 4 månader nu iaf??
    panzermensch skrev 2009-01-21 23:46:49 följande:
    När FL ger sig och släpper in henne *namninsamling?*
  • panzermensch

Säg.. nått dygn snarare

Joddan skrev 2009-01-21 23:51:52 följande:
    Haha, ja typ men det måste ju gått en 4 månader nu iaf??
  • Joddan

Nått dygn!?!? Sedan hon blev "kickad"??? Neee.. Mycket längre sedan!

panzermensch skrev 2009-01-21 23:53:56 följande:
    Säg.. nått dygn snarare
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16