• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Nikas
    imsa skrev 2009-01-21 20:02:38 följande:
    det var någon som tipsade om billig elodiepåse, finns det möjligvis någon BB åkpåse till bra pris någonstans?gärna rosa eller någon annan färg som passar till rött, grått och svart
    hm.. allt är nog utplockat. men det fanns en mörkblå kvar på haven igår iallafall.
  • numberone

Vet ni om det finns nån grej så man kan klicka ihop två vagnar?

Ellen 080618
  • panzermensch

men anonyma människa skulle inboxa dig ju

imsa skrev 2009-01-21 20:02:38 följande:
    det var någon som tipsade om billig elodiepåse, finns det möjligvis någon BB åkpåse till bra pris någonstans? gärna rosa eller någon annan färg som passar till rött, grått och svart
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • modestyclara

numberone skrev 2009-01-21 20:29:34 följande:

Vet ni om det finns nån grej så man kan klicka ihop två vagnar?
    Det finns adapters som man kan skruva ihop två vagnar med men jag tror inte de funkar på buggor utan mer på paraply-vagnar...
  • numberone
    modestyclara skrev 2009-01-21 20:43:15 följande:
    numberone skrev 2009-01-21 20:29:34 följande: Det finns adapters som man kan skruva ihop två vagnar med men jag tror inte de funkar på buggor utan mer på paraply-vagnar...
    aah ok!
    Ellen 080618
  • imsa

hehe =) japp that's me, kan släppa in dig =) eller ska jag släpa in dig

panzermensch skrev 2009-01-21 20:32:53 följande:
    men anonyma människa skulle inboxa dig ju
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Champagne77
    Billabong skrev 2009-01-21 15:56:14 följande:
    Jag tycker du ska ta den toppfärgen som du tycker allra mest om! Så gjorde jag och det är nog enda sättet att bli fullkomligt nöjd. Sen hittar du säkert en passande skötväska efter det.
    Självklart kommer vi välja toppfärg först Glad. Hade ju bestämt oss för röd men fick idag veta att den nya röda är mer hallonröd än röd-röd... Vi vill ha en som är riktigt röd, det är därför vi har börjat fundera på den blå mer och mer (fast vi har tänkt på den tidigare också . Svårt val och jag känner inte att jag vill köpa till flera toppklädslar utan vi ska försöka klara oss med en...
  • modestyclara
    Champagne77 skrev 2009-01-21 21:16:03 följande:
    Självklart kommer vi välja toppfärg först . Hade ju bestämt oss för röd men fick idag veta att den nya röda är mer hallonröd än röd-röd... Vi vill ha en som är riktigt röd, det är därför vi har börjat fundera på den blå mer och mer (fast vi har tänkt på den tidigare också . Svårt val och jag känner inte att jag vill köpa till flera toppklädslar utan vi ska försöka klara oss med en...
    Omöjligt att klara sig med en iaf om du fortsätter hänga i denna tråd...
  • Ms Kanga
    Champagne77 skrev 2009-01-21 21:16:03 följande:
    Självklart kommer vi välja toppfärg först . Hade ju bestämt oss för röd men fick idag veta att den nya röda är mer hallonröd än röd-röd... Vi vill ha en som är riktigt röd, det är därför vi har börjat fundera på den blå mer och mer (fast vi har tänkt på den tidigare också . Svårt val och jag känner inte att jag vill köpa till flera toppklädslar utan vi ska försöka klara oss med en...
    Den röda fleecen är riktigt röd, inte samma som canvasen. Jag tycker den är mycket finare än canvas-nyansen
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • imsa

hrm...med mörkblå menar du den som är klarblå i fägen eller finns det en blå till?

Nikas skrev 2009-01-21 20:28:37 följande:
    hm.. allt är nog utplockat. men det fanns en mörkblå kvar på haven igår iallafall.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16