• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MammatillO

vill ha den klar blåa suffletten NUUUUUUU. Men jag är fasen snart pank och ska dessutom flytta i februari :(

• Vallie

mamma2003, vad var det där för stol? finns det nån sida där det finns mer info om den eller vart den går att köpa?

• Fröken Småland
    Vallie skrev 2009-01-21 21:53:19 följande:
    mamma2003, vad var det där för stol? finns det nån sida där det finns mer info om den eller vart den går att köpa?
    Den heter BuggyPod och verkar finnas hos bl a villamagnolia och familjetorget. Tror det var extrapris nu? Men som sagt, tror inte den passar något vidare på Bugaboo
  • numberone
    mamma2003 skrev 2009-01-21 21:31:39 följande:
    Det här är väl det närmaste man kan komma, även om det sägs att den inte sitter så himla bra på Bugaboo. Fast din tjej har funktionshinder va? Då kanske det behövs lite mer stadga för henne att sitta ordentligt. Jag tycker att idén är hur smart som helst
    Ser jätte smidig ut men tyvärr inget som skulle funka får vår lilltös....Om buggan funkar till henne så köper vi ett chassi till så får sambon leka fixar jocke å uppfinna nån lösning så vi kan sätta ihop dem när det behövs....
    Ellen 080618
  • Ms Kanga
    mamma2003 skrev 2009-01-21 21:37:54 följande:
    Jag har då inte hört något om att den röda skulle ha ändrat nyans så det tror jag inte på
    Fleecen är mer tomte röd och canvasen är inte alls lika mättat röd. Jag vet att THJ hade en bild med båda färgerna brevid varandra men hon får ju inte vara här på ett tag
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • Hannah74

Vadå får inte?

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • imaj
    Hannah74 skrev 2009-01-21 22:09:28 följande:
    Vadå får inte?
    Hon blev avstängd från fl för några månader sen och skulle vara det i 6mån.
  • Hannah74

Oj! Kan man bli det i 6månader?? Vad hade hon gjort då? Får man skriva det i trådar förresten? Hmm, ja, du får svara om du vill

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Vallie

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:57:58 följande:

Den heter BuggyPod och verkar finnas hos bl a villamagnolia och familjetorget. Tror det var extrapris nu? Men som sagt, tror inte den passar något vidare på Bugaboo
    fanns på mammarazzi också, måste nog ta mig till deras butik och klämma lite på den
  • oOrosamarängerOo

Min röda fleece jag köpte harromdan är inte rödröd utan mer mattare, lite hallonröd.

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16