• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • panzermensch

Mitt i mellan klar och marin

imsa skrev 2009-01-21 21:25:43 följande:
    hrm...med mörkblå menar du den som är klarblå i fägen eller finns det en blå till?
    ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
  • Fröken Småland
    numberone skrev 2009-01-21 20:29:34 följande:
    Vet ni om det finns nån grej så man kan klicka ihop två vagnar?
    Det här är väl det närmaste man kan komma, även om det sägs att den inte sitter så himla bra på Bugaboo. Fast din tjej har funktionshinder va? Då kanske det behövs lite mer stadga för henne att sitta ordentligt. Jag tycker att idén är hur smart som helst

• Hannah74

men va? Är inte den röda canvasen rödröd längre I sånt fall blir jag SUR! Väntar ju på att få hem en som jag beställt.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Champagne77
    modestyclara skrev 2009-01-21 21:19:24 följande:
    Omöjligt att klara sig med en iaf om du fortsätter hänga i denna tråd...
    Hi hi, jag vet , men jag kan väl få TRO det till en början .
    Ms Ms Kanga skrev 2009-01-21 21:24:20 följande:
    Den röda fleecen är riktigt röd, inte samma som canvasen. Jag tycker den är mycket finare än canvas-nyansen
    Det är canvasen vi vill ha... Åh vilken beslutsångest nu... Tror det kommer bli den klarblå istället, det är riktigt snygg . Och så lär det väl bli nån fler färger sedan .
  • Hannah74

Den såg jag på stan häromdagen. Var rätt fascinerande. Hon bara klicka ihop den när barnet gick ur o då blev den jätteliten.

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:31:39 följande:
    Det här är väl det närmaste man kan komma, även om det sägs att den inte sitter så himla bra på Bugaboo. Fast din tjej har funktionshinder va? Då kanske det behövs lite mer stadga för henne att sitta ordentligt. Jag tycker att idén är hur smart som helst
    Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • Champagne77
    Hannah74 skrev 2009-01-21 21:31:58 följande:
    men va? Är inte den röda canvasen rödröd längre I sånt fall blir jag SUR! Väntar ju på att få hem en som jag beställt.
    Nej, vad jag har förstått är den nya canvasen hallonröd... Inte vad jag har tänkt mig...
  • Fröken Småland
    Hannah74 skrev 2009-01-21 21:31:58 följande:
    Jag har då inte hört något om att den röda skulle ha ändrat nyans så det tror jag inte på
  • Hannah74

Inte jag heller! Ville ju ha den där riktigt röda! Men om det inte är det så skickar jag nog tillbaka och tar vanlig tråksvart i stället- hellre det! Fast då får jag gå med vårt solblekta, nu bruna fleece i 3 veckor till!

• Hannah74

Åhå, då väljer jag att inte hellr hört det förän jag sett det

mamma2003 skrev 2009-01-21 21:37:54 följande:
    Jag har då inte hört något om att den röda skulle ha ändrat nyans så det tror jag inte på
  • panzermensch

har canvasröd här och den är RÖD?

ger du mig en styrkekram ger jag dig stryk
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16