• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Fröken Småland
    miss kitty skrev 2009-01-24 16:40:27 följande:
    Nu har vi bokat vår bugga!! v 12 kommer den, det blev en med grå bas och röd top. Och så ska jag ha denna till: www.mammashop.se/product.asp?product=7564*glaaad*
    Grattis! Precis den kombon hade jag på min första Bugga när jag väntade lillkillen *nostalgisk*. Snygg väska till!
  • miss kitty

mamma2003: tack, det kändes som en kombo som är lätt att välja till nya färger till senare

• Champagne77
    Nu har vi bokat vår bugga!! v 12 kommer den, det blev en med grå bas och röd top. Och så ska jag ha denna till: www.mammashop.se/product.asp?product=7564*glaaad*
    Är det den "nya canvas röda" du har beställt? Har du fått se den i verkligheten eller har du bara beställt än så länge? Nyfiken på hur du upplever färgen då jag har hört att den ska vara hallonröd... Skitsnygg väska du har beställt
  • Hannah74

Blev beviken idag da jag fick mail fr kidzshop att sufletten jag vantat 3 v pa inte var med nar de fick leverans fr bugaboo + att de inte visste nar ny leverans skulle bli, sa bett dem annulera kopet nu.
    Men ar ju i london och hittade ett sant dar set med suflett, liggdelslock och en tillgrej for 830:-

Kopte det lite hastigt och lustigt, men hade lite agran att jag betalde for mkt. Eg ville jag ju bara ha sufletten. Iaf sa sag jag att det kostade 1000 i sverige, sa blev ju ingen forlust iaf som tur ar.

Den var iaf riktigt rod- canvas- sa det var jag glad for, fint.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april får han en lillasyster!
  • miss kitty

Lycklig77: jag hoppas det är den fina, röda färg som de hade på sina visningsex i butiken...

• Fröken Småland
    miss kitty skrev 2009-01-24 17:51:51 följande:
    Lycklig77: jag hoppas det är den fina, röda färg som de hade på sina visningsex i butiken...
    Det finns bara en röd canvas så om det var canvas i butiken så är det den
  • miss kitty

jupp!
    iofs hade dom röd bas och svart topp...

• hyperballad
    Svar på #5136
    Nu har vi bokat vår bugga!! v 12 kommer den, det blev en med grå bas och röd top. Och så ska jag ha denna till: www.mammashop.se/product.asp *glaaad*
    åh det är nog den jag och sambon också ska beställa!
    han velar mellan röd eller orange bas, jag är bara glad att det blir en bugaboo och att man sedan kan byta lätt så han får det stora nöjet att välja hihi
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16