• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    dinana skrev 2009-02-10 22:15:57 följande:
    Åh, blir galen på att vänta på min "nya" mjuklift till buggan... Har skickats idag! Så OM jag har tur så kanske den dyker upp imorgon.. men hur snabba är de med postpaket? Måste de hämtas efter 16... eller hur brukar det vara. Jag har noll koll..
    Vad är det för mjuklift? *nyfiken*
    Liggdelen går precis in i hissen. Men så måste den stå på sniskan så man själv får stå på ett ben och balansera över... Fundersam
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Malemme skrev 2009-02-10 21:27:13 följande:
    Jag har köpt en bugga från 06, enligt en dam på 1klass (säljer Bugaboo mm) Så kan man inte byta ut luftdäcken till den nya. För 06ornas chassit är inte det samma som 07ans. Vad säger ni?
    Jodå. Man kan byta till de nya hjulen på ett gammalt chassi. Gäller även på Gecko och Frog.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Pärlor åt svin

Stargirl skrev 2009-02-11 08:52:09 följande:

Jodå. Man kan byta till de nya hjulen på ett gammalt chassi. Gäller även på Gecko och Frog.
    Hej
    Kan jag få kika in till dig?
  • Stargirl
    Pärlor åt svin skrev 2009-02-11 08:56:46 följande:
    Stargirl skrev 2009-02-11 08:52:09 följande: Hej Kan jag få kika in till dig?
    Done.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-02-11 09:01:08 följande:
    Haha, kör hon ett gympapass i vasgnen?
    ♥snitt i april♥
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-02-11 09:07:37 följande:
    Haha, kör hon ett gympapass i vasgnen?
    Ja hon älskar att leka i sin Bee. Hon bäddar åt sig och sina nallar och dockor och myser.
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2009-02-11 09:10:47 följande:
    Ja hon älskar att leka i sin Bee. Hon bäddar åt sig och sina nallar och dockor och myser.
    Nä va gulligt!  När jag hade been så använde jag den nästan uteslutande inomhus, som glassängarna på bb ungefär att köra runt i hemma Hade lite problem bara med sonen som ska bygga av allt han kommer åt och tog gärna been till sin lastvagn, han tyckte han kunde få denn som lekvagn
    ♥snitt i april♥
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-02-11 09:18:58 följande:
    Nä va gulligt!  När jag hade been så använde jag den nästan uteslutande inomhus, som glassängarna på bb ungefär att köra runt i hemma Hade lite problem bara med sonen som ska bygga av allt han kommer åt och tog gärna been till sin lastvagn, han tyckte han kunde få denn som lekvagn
    Vi använder våran när vi ska till olika centrum eller till stan. Cam har hon på dagis varje dag. Nur är hon hemma sjuk dock...
  • steffo trish

Såg ett par frågor till om ålder i sittdel efter min - igår var premiärturen med vår sittdel och killen blir 4 mån på söndag. Han verkar gilla det och ser sig nöjt omkring. Har bara haft den i ligg och halvligg än sålänge - sitta helt känns lite tidigt!

~*Stolt Mamma till vackraste Em 050929 & vackraste Alexander 081015*~
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16