• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-02-10 16:17:12 följande:
    Va kan man ta för en sprillans ny Ärt-Grön Gecko klädsel? (sufflett+sitts+varukorg) Ingen annons...Nyfiken bara!
    www.kidzshop.se tror jag är den enda som har sånt hemma eller tar hem snabbt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • FruLidgren

Hur varm är bugaboos egen åkpåse? Funkar den i sthlm nu?

Elias 051026 Dante 081209
  • Diana och Thea

FruLidgren skrev 2009-02-10 16:56:38 följande:

Hur varm är bugaboos egen åkpåse? Funkar den i sthlm nu?
    ja absolut. Dottern sover i sin dagligen på dagis.
  • modestyclara

JennnyT skrev 2009-02-10 08:23:08 följande:

modestyclara skrev 2009-02-09 21:01:22 följande:
    Antar att du menar Frogchassi? Kan man beställa det? Annars är ju handskar en bra idé :D
    Förlåt, klart jag menade chassi *gravidhjärna* Jag tror man kan köpa det som reservdel via kidzshop.
  • Mamma Anna

hmm, jag tror det är nåt knas med mina suflettfästen. När jag har sittdelen i liggläge och sufletten fullt uppdragen säckar den liksom ihop. Nån som varit med om samma? Kan man göra nåt åt det?

• modestyclara

Mamma Anna skrev 2009-02-10 18:20:23 följande:

hmm, jag tror det är nåt knas med mina suflettfästen. När jag har sittdelen i liggläge och sufletten fullt uppdragen säckar den liksom ihop. Nån som varit med om samma? Kan man göra nåt åt det?
    har dne alltid varit så eller är det nåt som hänt nyligen. Om alltid så kanske du satt fästena på fel sida om ramen?
  • liar

Har precis bytt till sittdelen på vår Cameleon. Räcker det med overall och buggans åkpåse eller har ni nått mer, typ filt, fäll eller liknande? Är så osäker hur jag ska klä vår son i vintertider.

• oOrosamarängerOo
    liar skrev 2009-02-10 18:28:58 följande:
    Har precis bytt till sittdelen på vår Cameleon. Räcker det med overall och buggans åkpåse eller har ni nått mer, typ filt, fäll eller liknande? Är så osäker hur jag ska klä vår son i vintertider.
    Beror juh på vart du bor? Bor i sthlm och har antingen en molo baby overall i åkpåse eller fleccoverall eller fleecejacka, allt beroende på väder
    ♥snitt i april♥
  • Fröken Småland
    Mamma Anna skrev 2009-02-10 18:26:10 följande:
    Nej det kom nyligen och jag har kollat bruksanvisningen och de sitter som de ska
    Har sufflettpinnarna åkt ur fästena så de sitter på trekvart? Sitter sufflettspännena på rätt ställe på ramen eller har de hamnat på sniskan?
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16