• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    Iddah skrev 2009-02-10 19:05:48 följande:
    ok tack så mycket. Du vet inte längd (höjd kanske) på sitsen oxå
    Nej jag har liggdelen monterad och sittdelen i tvätten.
    My sugar is raw
  • modestyclara

Malemme skrev 2009-02-10 21:27:13 följande:

Jag har köpt en bugga från 06, enligt en dam på 1klass (säljer Bugaboo mm) Så kan man inte byta ut luftdäcken till den nya. För 06ornas chassit är inte det samma som 07ans. Vad säger ni?
    Låter skumt. Jag har bytt ut till foam-hjulen på min gecko -alla bugga-bakhjul är väl identiska i infästningen?
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-10 21:43:28 följande:
    Malemme skrev 2009-02-10 21:27:13 följande: Låter skumt. Jag har bytt ut till foam-hjulen på min gecko -alla bugga-bakhjul är väl identiska i infästningen?
    Jag vet faktiskt inte.
    En uppgift är att alla hjul passar till Bugaboo.
    Men en kompis till mig i USA fick problem med sitt chassi (det gick av i navet och fälldes ihop) och reklamerade det. Hon fick då även nya hjul då hennes gamla hjul inte skulle passa med det nya chassit hon fick från Bugaboo.
    My sugar is raw
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-02-10 21:51:58 följande:

Jag vet faktiskt inte.En uppgift är att alla hjul passar till Bugaboo.Men en kompis till mig i USA fick problem med sitt chassi (det gick av i navet och fälldes ihop) och reklamerade det. Hon fick då även nya hjul då hennes gamla hjul inte skulle passa med det nya chassit hon fick från Bugaboo.
    Jaha, då har vi ett mission. Vi får ta en date på stan och byta hjul med varandra -för visst har du gamla chassit skoflickan?
  • Suri

Ni som har buggysnuggle. Hur fäster ni den?

• Malemme

Shoegirl skrev 2009-02-10 21:51:58 följande:

Jag vet faktiskt inte. En uppgift är att alla hjul passar till Bugaboo. Men en kompis till mig i USA fick problem med sitt chassi (det gick av i navet och fälldes ihop) och reklamerade det. Hon fick då även nya hjul då hennes gamla hjul inte skulle passa med det nya chassit hon fick från Bugaboo.
    Okej, jag har inga problem med att det är lufthjul...tycker det e helt okej. Det är väl det om det blir punka som det kan bli galet. Men man ska inte ta ut allt skit i förskott :)
    Tack för svaret!
  • Senap
    Malemme skrev 2009-02-10 21:59:26 följande:
    Shoegirl skrev 2009-02-10 21:51:58 följande: Okej, jag har inga problem med att det är lufthjul...tycker det e helt okej. Det är väl det om det blir punka som det kan bli galet. Men man ska inte ta ut allt skit i förskott :) Tack för svaret!
    Jag har haft min vagn sedan 06 och aldrig haft punka
    My sugar is raw
  • Malemme

Shoegirl skrev 2009-02-10 22:01:34 följande:

Jag har haft min vagn sedan 06 och aldrig haft punka
    Det låter bra det :)
  • dinana

Åh, blir galen på att vänta på min "nya" mjuklift till buggan... Har skickats idag! Så OM jag har tur så kanske den dyker upp imorgon.. men hur snabba är de med postpaket? Måste de hämtas efter 16... eller hur brukar det vara. Jag har noll koll..

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Hannnas
    mamma på vift skrev 2009-02-10 13:20:26 följande:
    6000 kr där skulle min smärtgräns gå om vagnen var i kanon skick.
    mm känner så med... tack för svar! verkar vara svårt att få sålt till det priser bara... men men...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16