• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-02-11 15:45:14 följande:
    Jamen den är det jag menar, fast va en annan bild....finns några stycken olika på den.Hur sjutton länkar du, vart är du inloggad med där
    Nu hittade jag. Vilken fin. Den är säkert specialgjord för någon. Inget Bugaboo har sålt.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Lejån
    Stargirl skrev 2009-02-11 15:27:38 följande:
    Jo det finns. Men det parasollet ligger under Bee tillbehör. Men den passar båda vagnarna då det följer med små adaptrar som man kan byta.
    men så lurigt! fast ett mörkgrått kanske funkar också... *hm*
    längtar efter sommar & sol
  • Bina

Hej hopp... jag var inne hos kidzshop idag... och där verkar det numer som om man kan köpa enbart en ny suffla... ser jag fel eller stämmer detta? (ja jag har jobbat för mycket det senaste och inte varit Bugga-aktiv)

Ni som har offwhite.. slurpar den åt sig smuts eller känns den ok även efter ett tag?

• Stargirl
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 17:05:46 följande:
    Jack fick denna gecko vagn för 1775,.!!! på tradera, men är i behov av en ny sufflett... Var hittar man det om man inte vill ha en tråkig enfärgad? www.blocket.se/vi/19916522.htm?ca=15_s
    SHIT.....billigt *avis* antingen får du sy en själv eller köpa Cameleon suflettbågar och fästen och köpa en hemmasydd cam suflett eller hitta ngn som säljer Gecko sufflor.....
  • Fröken Småland
    Bina skrev 2009-02-11 17:09:42 följande:
    Hej hopp... jag var inne hos kidzshop idag... och där verkar det numer som om man kan köpa enbart en ny suffla... ser jag fel eller stämmer detta? (ja jag har jobbat för mycket det senaste och inte varit Bugga-aktiv) Ni som har offwhite.. slurpar den åt sig smuts eller känns den ok även efter ett tag?
    Det stämmer att kidzshop säljer lösa suffletter. Jag tycker att den vita suffletten håller sig fin men åkpåsen blir gärna lite smutsig när man baxar in och ur den ur bilen. Kanske beror på att vår bil inte är så himla ren Generad
  • Ingrid08

Var hittar man dessa sufflett bågar?

• Stargirl
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 17:30:18 följande:
    Var hittar man dessa sufflett bågar?
    www.kidzshop.se brukar ha hemma. De är annars super på att ta hem sådana delar utan problem.
  • oOrosamarängerOo
    Ingrid08 skrev 2009-02-11 17:05:46 följande:
    Jack fick denna gecko vagn för 1775,.!!! på tradera, men är i behov av en ny sufflett... Var hittar man det om man inte vill ha en tråkig enfärgad? www.blocket.se/vi/19916522.htm?ca=15_s
    Shit va billigt! va det utan eller med travelbagen?
    ♥snitt i april♥
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16