• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-02-14 22:33:02 följande:
    dinana skrev 2009-02-14 22:27:45 följande: Min 3,5-åring väger nästan 19 kg... hon är lång men inte överviktig...
    Min 4-åring väger 13,5 kg (men så är han en mini på 91 cm också)
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-02-15 09:16:38 följande:
    Min 4-åring väger 13,5 kg (men så är han en mini på 91 cm också)
    eum 3-åring menar jag *feta fingrar*
    My sugar is raw
  • panzermensch

tyckte han var jämngammal med min Undrade precis när jag missade att de blev 4

Shoegirl skrev 2009-02-15 09:16:58 följande:
    eum 3-åring menar jag *feta fingrar*
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Senap
    panzermensch skrev 2009-02-15 09:17:37 följande:
    tyckte han var jämngammal med min Undrade precis när jag missade att de blev 4
    Räcka ut tungan
    Jag får ju ändå leta kläder bland två-årskläderna så... Fundersam
    Men näääääe det är INGA som helst problem för en 3-åring att få plats i Buggan
    My sugar is raw
  • m med tre stjärnor

åhå så beställer jag nu kan jag börja köra treåringen i den alltså;)
    Hmm kan ju vara bra i det här vädret förstås, har bara en liten maclaren kvar till henne.
    Min treåring har alltid varit mini men nu tror jag att hon är rätt "normal" hon är född i november och väger nu 13 kilo och är kanske 93-94cm lång...

Iof är mina andra flickor långa så jag vet inte vad jag ska jämföra med (min äldsta var tex över 1 meter och vägde 18 kilo när hon var tre år, nu är hon osm en normal nioåring fast hon inte ens fyllt sju;)

• Senap
    m med tre stjärnor skrev 2009-02-15 09:47:48 följande:
    åhå så beställer jag nu kan jag börja köra treåringen i den alltså;) Hmm kan ju vara bra i det här vädret förstås, har bara en liten maclaren kvar till henne. Min treåring har alltid varit mini men nu tror jag att hon är rätt "normal" hon är född i november och väger nu 13 kilo och är kanske 93-94cm lång... Iof är mina andra flickor långa så jag vet inte vad jag ska jämföra med (min äldsta var tex över 1 meter och vägde 18 kilo när hon var tre år, nu är hon osm en normal nioåring fast hon inte ens fyllt sju;)
    Min mini fyllde 3 i Dec.
    My sugar is raw
  • m med tre stjärnor

perfekt då får astrid vara provdocka till mammas nya leksak;)
    Ska köpa en ståbräda till henne tänker jag... Hoppas det är kul att köra bugaboo med ståbräda, jag är inget fan av ståbräda. Använde det bara när jag hade dubbelvagn med ståbräda på. Annars är det min man som föredragit ståbräda före dubbelvagn.

Nån som kan jämföra ståbräda på buggan mot ståbräda på annan vagn?

• modestyclara

m med tre stjärnor skrev 2009-02-15 09:58:46 följande:

perfekt då får astrid vara provdocka till mammas nya leksak;)Ska köpa en ståbräda till henne tänker jag... Hoppas det är kul att köra bugaboo med ståbräda, jag är inget fan av ståbräda. Använde det bara när jag hade dubbelvagn med ståbräda på. Annars är det min man som föredragit ståbräda före dubbelvagn.Nån som kan jämföra ståbräda på buggan mot ståbräda på annan vagn?
    Provat ståbräda på UJ ovh på bugga. Tycker det är toppen men buggan för barnet kan stå innanför handtaget, man kan lätt köra vagnen genom att gå både bakom och brevid. UJ:n blev lite baktung med ståbräda tyckte jag... Jag gillar buggans egna ståbräda bäst...
  • Stargirl

Våran nypimpade Bugga. Fyndade en varukorg och köpte nytt denimtyg. Första gången jag har denim/brun kombo. Jag  dessa färger ihop.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • dinana

Min tvååring vågar 11,5 kilo och är 84 cm lång (kort). Har aldrig hört någon klaga på hennes vikt/längd... Hon är ju inte direkt smal heller utan är väl mer medel. Hon äter inte så mycket, men rör inte på sig så jättemycket heller. Blir väl annorlunda till sommaren dock.. det är väl då det brukar bli lite skillnad... de växer som ogräs å så vidare.

★ Molly ?061216 ★ (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16