• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • MammatillO

Ni som kan mycket om Bugaboo kanske kan svara på min fråga , Varför har Frog och Gecko slutat säljas i sverige?

• panzermensch

ÅH.. det sa ju jessica åt mig men glömt *jagar henne*

MammatillO skrev 2009-02-14 00:06:36 följande:
    Ni som kan mycket om Bugaboo kanske kan svara på min fråga , Varför har Frog och Gecko slutat säljas i sverige?
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • modestyclara

MammatillO skrev 2009-02-14 00:06:36 följande:

Hmm låt mig se om jag minns rätt. Var det inte så att man ville lansera två vagnar i europa för att vidga målgruppen: cam och gecko då var frogen mittemellan och för lik tror jag. Att man tog bort geckon var för att man trodde att det bara fanns plats för en enklare vagn när man lanserade been... Var det inte nåt sånt?
  • Liten Mjau

Kommer antagligen köpa en begangnad bugga. Perosnen säljer en frog sittdel i cameleon ram. Det varkar smidigt. Nån med nån erfarnehet? Kan man sätta bumperbar på frog?
    Vad kostar en liggdel?

• Stargirl
    Liten Mjau skrev 2009-02-14 09:37:49 följande:
    Kommer antagligen köpa en begangnad bugga. Perosnen säljer en frog sittdel i cameleon ram. Det varkar smidigt. Nån med nån erfarnehet? Kan man sätta bumperbar på frog? Vad kostar en liggdel?
    Ja du kan sätta en båge på en Frog. Samma båge som på en Cameleon. Liggdelen kostar rätt mycket om man köper ny i delar men hittar du på tradera lr Blocket kan du få en komplett för ett par hundringar.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Stargirl

Nej det är inte samma typ av sits i en Bee. I Bee är det mer traditionell sittvinkel.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • 07melwin

Stargirl Vet att du har en Bee till din 2-åring, sitter hon bra i den. Velar så fram och tillbaka om jag ska köpa en Bee och ha till min 2-åring nu när bebisen kommer. Tänkte nämligen att bebisen ska ha Camen.

• Aprap

hello hej!!
    barnen är magsjuka igen... *grrrr*

Tänkte kolla med er som beställt vagn från england...hur lång tid har det tagit???

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16