Noas mamma skrev 2009-02-20 12:48:10 följande:
alltså de här med att skicka saker på posten, jag och en tjej skulle byta sufletter med varandra här på familjeliv. Vi skickade samma dag, jag fick den från henne efter 4 dagar och min kom till henne först efter 2 veckor!! Posten erkände dock att dom hade missat att få med sig en bur med paket från utlämningsstället. men endå! va inte speciellt kul att vara "säljare" då. tjejen han till och med buda hem en ny från tradera som kom till henne dagen efter att min nådde fram till henne. så PMs tips att gå till polisen är jag glad över att den tjejen inte fick som tips i bland blir det tyvärr fel och krongel med posten!Men be henne ringa inlämningsstället så att dom kan kolla om dom vet att de har blivit nåt galet eller om fler har hört av sig och saknar paket som skickats samma dag.
Hon sa att hon skulle ringa till posten där hon lämnade in det....men tydligen så skiter hon i det oxå.
Och hon har inge nr eller nått kvitto...så man kan inte söka efter det eller nåtning..
E hon så jävla snål och inte kan posta ett paket så man får ett nr så man kan söka...är det upp till henne..men jag ska ju inte bli lidandes..
För hon sa jag står för frakten..sen att hon valde det billigaste osis för henne...
jaja...vet bara inte hur man ska gå till väga riktigt. Nån som vet var man kan börja?