• imaj

Bugaboo tråd nr 16

Den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m38066935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-21 13:55
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 19:18
    Nya bildtråden!!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m41239869.html

• Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16
  • TheSunset
    panzermensch skrev 2009-02-20 12:54:45 följande:
    Lrä gått på 84 om hon skickade det för 85 finns inte som porto www.posten.se/c/postguideLetterDom
    va väger en ståbräda nån som vet det...kan man skicka det som vanligt brev??
    ★ Hampus 990910 ★ Julia 061101 ★ Maxmillian 081124 ★
  • panzermensch

Ska väl gå.. väger väl inte mer än nått kilo, under två skulle jag tro och sen 12 kr extra för skrymmande. Så 84 kr

TheSunset skrev 2009-02-20 12:59:36 följande:
    va väger en ståbräda nån som vet det...kan man skicka det som vanligt brev??
    I am nobodys wife. Never will I ever be a fucking wife.
  • Fröken Småland
    TheSunset skrev 2009-02-20 12:53:36 följande:
    ja precis hon sa att det kostade 85 kr att skicka..då måste ju hon fått kvitto på dom 85 kr...men hon säger att man inte får kvitto då...vilket jag vet att man får... du får ju till och med kvitto när du handlar frimäken för tusan.
    Men du skojar va? Ett kvitto på porto säger ingenting alls. Absolut ingenting alls. Sen är det väl klart att hon skickade som brev, att skicka paket kostar hur mycket som helst. Däremot skall hon se till att skriva avsändare ordentligt på paketet och då kommer det att komma tillbaka till henne om det blivit knas med din adress. Hoppas för bådas er skull att paketet kommer till dig snart!
    Nytt namn - samma gamla gris
  • TheSunset
    Fröken Småland skrev 2009-02-20 13:10:13 följande:
    Men du skojar va? Ett kvitto på porto säger ingenting alls. Absolut ingenting alls. Sen är det väl klart att hon skickade som brev, att skicka paket kostar hur mycket som helst. Däremot skall hon se till att skriva avsändare ordentligt på paketet och då kommer det att komma tillbaka till henne om det blivit knas med din adress. Hoppas för bådas er skull att paketet kommer till dig snart!
    men jag ville bara se att det e skickat ett paket för 85 kr..va bara det. men jag ringde posten nu och jag ska åka  till utlämmningstället och försöka kolla om det finns nått där i mitt namn. Och att dom bara glömt att skcika ut en avi...för posten sa att jag skulle ha haft "brevet" senast i ondags.
  • TheSunset

har skrivit till säljaren oxå att jag ska dit och kolla nu...e det så att den ligger där och jag bara inte fått en avi utskickad så kommer jag be 10000 ggr om ursäkt.
    Men nu ska jag klä på mig och ge mig iväg...håller tummarna att den ligger där och att dom bara glömt sända ut avin som sagt..

• Fröken Småland
    TheSunset skrev 2009-02-20 13:17:25 följande:
    har skrivit till säljaren oxå att jag ska dit och kolla nu...e det så att den ligger där och jag bara inte fått en avi utskickad så kommer jag be 10000 ggr om ursäkt. Men nu ska jag klä på mig och ge mig iväg...håller tummarna att den ligger där och att dom bara glömt sända ut avin som sagt..
    *håller tummarna*
    Nytt namn - samma gamla gris
  • Vaniljkyss

ok, har försökt att leta men inte hittat denna info så nu frågar jag det finns en ståbräda med sittdel till bugaboon och jag undrar vart jag kan köpa en sådan samt vad de kallas. (jag har en bugaboo/cam)

• Stargirl
    Vaniljkyss skrev 2009-02-20 13:25:17 följande:
    ok, har försökt att leta men inte hittat denna info så nu frågar jag det finns en ståbräda med sittdel till bugaboon och jag undrar vart jag kan köpa en sådan samt vad de kallas. (jag har en bugaboo/cam)
    Det är en vanlig Bugaboo ståbräda med en Tiny Tot stol på. Jag vet inte var man kan köpa stolen dock? Ngn annan?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16