jag behöver hjälp ???? ångest===??? panikångest ???
Hej någon som haft ångest/ panik ångest å kan hjälpa mig!!!! jag klarar inte detta trodde jag skulle.
Har haft panikångest men blev fri från detta förra hösten.
hadde dock inte så här hletiden stickningar/ont i hjärtat som nu.
Sen nu så dom senaste veckorna så Har jag kännt kraftiga stickningar under & över hjärtat samt hjärtklappningar. Varit å tagit EKG men såklart så hadde jag inga hjärtklappningar då.
Läkaren trodde på stress
( har fått ett prematur barn född vecka 29+4)
15 juni 2008
Men jag har prövat att ta det lungt å dom här stickningarna kommer offtast då jag är som lugnast jag blir ju rädd å det gör ont är obehagligt oroar mig ständigt över att dom ska komma,
jag ska gå till läkare på måndag jag måste få nån medicin som hjälper mot min vad jag tror kraftiga ångest.
HAr ätit lergigan 25mg samt atarax 10 mg då jag hadde panikångest förra gången. Men blev så trött av dom å det går inte nu då jag har en 6 månaders, att sova 15- 18 timmar i sträck å vara som en sombie. Vilken medicin ska jag be att få utskrivet ??????
tips på att få bort känningarna i hjärtat ??
nån som har denna ångest utan yrsel endast hjärtklappning och hjärtstickningar ????
nån som vill snacka på msn ?? extremehope@msn.com
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-08 04:29
SER att folk skriver fortfarande ;) Frisk från panikångest sen 2008:) slutade med allt som hette medicin :)