• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • Ljuvlig

Hoppar in här nu då. Men tvivlar på att det hjälper oss! Ska se om jag ringer i morgon och hör hur man ska ta sig vidare nu... För inget plus på alla dessa månader.

• guld lock
    Svar på #333
    Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:22:16 följande:
    tack tjejen!! du är bäst!!
    *ler*
    men vet inte om den var så värst aktiv...men det ordnar säkert du upp
  • InHeaven

ha h aha och inte en DÅ hjälpte det sig, attans :) då får vi hålla tummar och tår att den här månaden ger dig m er tur :D

Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:13:08 följande:
    ja verkligen.. och i nov starta ja till och med en tråd som hette "Vi som KOMMER att plussa i nov" *asf* men inge pluss för de...
  • Nallebjörnis
    guld lock skrev 2009-01-08 20:31:18 följande:
    Svar på #333Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:22:16 följande: *ler*men vet inte om den var så värst aktiv...men det ordnar säkert du upp
    ja såklart!! ja är ju FL beroende jue.. får väl annars prata med mig själv *fniss*
  • guld lock
    Svar på #336
    Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:39:21 följande:
    ja såklart!! ja är ju FL beroende jue.. får väl annars prata med mig själv *fniss*
    skratt
  • Nallebjörnis
    InHeaven skrev 2009-01-08 20:38:50 följande:
    ha h aha och inte en DÅ hjälpte det sig, attans :) då får vi hålla tummar och tår att den här månaden ger dig m er tur :D
    nej precis... och jag starta tråden och skrev tilloch med att vi "KOMMER" bli gravida.. tji fick ja.. *asg*
    jo jag med!! och för dig med tjejen!!
    guld lock skrev 2009-01-08 20:44:14 följande:
    Svar på #336Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:39:21 följande: skratt
    jobbigt nu bara när ja har börjat träna.. har inte lika mycket tid för FL *asg*
  • InHeaven

du tog dig lite vatten över huvet :D haha

Nallebjörnis skrev 2009-01-08 20:54:18 följande:
    jobbigt nu bara när ja har börjat träna.. har inte lika mycket tid för FL *asg*
  • Sweetie82
    Gabrielsmamma skrev 2009-01-08 14:20:57 följande:
    Jag måste få säga att de som har varit trådstartare i alla BIM listor jag har varit med på har blivit gravida! Grattis till er alla! Själv har man ÄL nu....spännande och se vad som händer....Sen kommer den hemska väntan....
    hehe.. jag startade BIM-december-tråden, men plussade inte då så detta var min andra BIM-lista-tråd som jag startade
Svar på tråden ********BIM-lista januari********