• Sweetie82

********BIM-lista januari********

NÄR DU LÄGGER IN DIG PÅ LISTAN TÄNK PÅ ATT:

1. Parentesen efter varje datum är antalet som har BIM samma dag som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet.

2. Parentesen efter veckan är antalet personer som har BIM samma vecka som du. När du lägger in dig så ändrar du siffran så det stämmer med det nya antalet. Dessa parenteser finns därför att det ska vara lättare att räkna oss.

3. Sedan ändrar du antalet medlemmar så det bli korrekt och räknar ut statistiken över hur många som borde bli gravida av oss.
    Vid "KVAR PÅ LISTAN" visas antalet som fortfarande ligger kvar på sitt BIM datum.

4. Får du sedan ett plus vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "GRAVIDA" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffroma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

5. Får du i stället mensen vid ditt BIM så tar du bort dig från BIM listan och skriver dig under "LYCKA TILL NÄSTA GÅNG" i stället. Då du tar bort dig från BIM listan så rättar du till så siffrorma stämmer bakom datum och vecka.
    Sen ändrar du också så "KVAR PÅ LISTAN" blir rätt antal.

6. Brukar bli så att en del glömmer att ta bort sig från listan när mensen kommit. Så tänk gärna på att ända i listan så den blir så korrekt som möjligt..

• Svar på tråden ********BIM-lista januari********
  • lotie

Tack=) e svårt att förstå att det hänt mig nu..så overkligt är ju fortfarande sjuk men glad sjuk=)

• marone ck

V.1 (1)
    1.
    2.
    3.
    4. Åsa1976,(1)

V.2 (7)
    5.
    6.
    7. InHeaven (1)
    8.
    9. zamihr, Pablo (2)
    10. plingplong, bonneville1966 (2)
    11. pojkmamma790421, Mynta (2)

v.3 (13)
    12. Juliii86 (1)
    13. Rio, Proppen1982 (2)
    14. mother of, Lilje1 (2)
    15.
    16. sofflan82, Frövi (2)
    17. silvanus, kottemamma, mumlan7, guld lock (4)
    18.

V.4 (12)
    19. aintsaint, ljuvlig (2)
    20. Lurven83, SelmaV (2)
    21. mimin, Jenga, Johanna77, babba74 (4)
    22. Gabrielsmamma, Socialen (2)
    23. DarkAngel10, Zarabella (2)
    24. AX87 (1)
    25. Maniok (1)

V.5 (6)
    26. Strider (1)
    27. Shoreline, mammamina, nyssel (3)
    28.
    29. Nallebjörnis (1)
    30.
    31. Woogie (1)

TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: (54)
    STATISTIK: Totalt borde 54 x 0,2= 10,8 personer borde bli gravida

KVAR PÅ LISTAN: 39
    * = med på listan andra gången

TID I BEBIS-VERKSTADEN

FÖRSÖKT 0-2 MÅNADER: Lowelinblå, plingplong, ViSkaBliTre, pojkmamma790421, FrökenLagom, Proppen1982, marone ck, Jenga, Johanna77 , silvanus, Mynta, Woogie, mammamina, Lurven83, babba74, nyssel, socialen (17)

FÖRSÖKT 3-6 MÅNADER: Lotie, sweetie82, Misssindra, MK84, zamihr, Sun flower, onceagain, InHeaven, Trippel, Juliii86, mother of, Kierawn, Pablo, guld lock, sofflan82, sockertopp,bonneville1966, DarlAngel10, Shoreline, Zarabella, Gabrielsmamma, Maniok, Nallebjörnis, AX87, Strider, mumlan7, SelmaV, Lupin84, Frövi (29)

FÖRSÖKT 7-9 MÅNADER: Rio, carrou, Åsa1976, aintsaint (4)

FÖRSÖKT 10-12 MÅNADER:

FÖRSÖKT 13-18 MÅNADER: mimin, kottemamma, ljuvlig (3)

FÖRSÖKT 19-24 MÅNADER:

FÖRSÖKT ÖVER 25 MÅNADER: Lilje1 (1)

BÄTTRE LYCKA NÄSTA MÅNAD:(www.familjeliv.se/Forum-11-235/m40056506.html)
    MK84, FrökenLagom, onceagain, Trippel, ViSkaBliTre, Kiiia, carrou, misssindra, Sun flower, marone ck (10)

GRAVIDA:
    sweetie82, Lowelinblå, Lupin84, sockertopp, Kierawn, Lotie (6)

• InHeaven

haha du har inte missat något alls. JHag har bara inte vågat testa än då min mens har tagit till vana att vara lite sen...
    Men jag ska nog testa imorgon bitti om den inte kommer idag.
    Är på bim+3 idag.

zamihr skrev 2009-01-10 08:07:34 följande:
    In Heaven, har jag missat nåt, du hade ju bim i onsdags, eller har du inte testat nåt än?Har du några känningar?
  • Flyssel

lotie: Stort grattis!!
    Och jag håller med om att man ALLTID blir sjuk när man blir gravid! Väntar man på bim och drar på sig en redig förkylning så kan man ge sig sjutton på att det blir plus
    Hoppas du blir av med bihåleinflammationen nu så du får njuta av illamående istället

• InHeaven

grattis lotie, det var på tiden :)

• Maniok

GRATTIS Lotie och alla andra nyplussare!

Nallebjörnis: När ska du ha äl? Blev förvånad imorse när stickan började visa ett starkare streck, så kanske äl imorgon för mig. Hoppas det lyckas nu. =)

• lotie

Tack så jätte mycket alla!! känner mig mycket friskare nu=)Även att man har varit så insatt och haft koll på allt runt omkring när man ska testa och så. Så känndes det ändåså helt overkligt att det stod gravid på testet. Trodde jag hade koll men nu har jag tusen frågor och är jätte nervös vad händer nu? Det är en lång och rolig resa framför mig nu hoppas ni följer med mig snart=)

Svar på tråden ********BIM-lista januari********