Inlägg från: Anna Paulita |Visa alla inlägg
  • Anna Paulita

Gbp=Gastric bypass

Jennnie skrev 2009-01-13 19:48:58 följande:
    Ett tips är ju att köpa sådana där barer, om du klarar av att äta dom utan att dumpa, de är ju lite söta, fast inte farligt söta Nu menar jag alltså typ naturdietbarer
    Smart, det ska jag tänka på! Jag dumpar inte på dem så det är lungt!
  • Anna Paulita
    Meduziz skrev 2009-01-14 06:03:15 följande:
    Jag blev mindre lat efter operationen. Gick gärna upp för trappor och långa sträckor. Nu går jag knappt alls men det är snart ändring på det.
    Så är det för mig med, jag drar mig liksom inte för att röra mig på samma sätt som innan. Saker och ting känns liksom inte så jobbigt.
  • Anna Paulita
    Zolen1 skrev 2009-01-15 14:54:28 följande:
    Hej! opades i måndags kom hem igår,mår bra men magen lever om en massa när man ätit, lycka till alla som ska opas. nu börjar mitt Nya liv /camilla
    Välkommen hem och lycka till med nya livet!
  • Anna Paulita
    Hör ni tjejer!! Hur gammal tycker ni jag ser ut att vara!

• Anna Paulita
    Maddisen80 skrev 2009-01-15 21:06:22 följande:
    Mr kaffe latte, men jag är väldigt ledsen att jag inte få det ,för jag har försökt gått ner med allt snart , jag är jättedeppig , jag vägwe 104,6 vill väga 70 till mina 1,69 Mrs Kaffelatte skrev 2009-01-15 20:12:05 följande:
    Det har nog inte undgått någon att du är missnöjd och har försökt. MEN det blir ändå lite tjatigt i långa loppet. Det finns inget någon av oss kan göra åt att du inte får bli opererad. Jag skriver som jag skrev i går, träffa en annan läkare, försök med andra vägar.
  • Anna Paulita

Vissa var  nära och vissa var längre i från, jag är 34 år!

• Anna Paulita
    sussiesnus skrev 2009-01-15 22:20:26 följande:
    En ung 34 åring! Fräsch iaf!
    Danke!

Jag har fått mindre rynkor sedan jag gick ner, i vanliga fall brukar ju huden förslappas men för mig har det enbart blivit bättre!
  • Anna Paulita
    Sparkle skrev 2009-01-16 07:44:54 följande:
    MelvinMeja skrev 2009-01-16 07:21:21 följande: Jag har haft flera stycken sådana platåer t.o.m. gått upp vid vissa tillfällen. o jag har snart vart opad 4mån men än så länge har det bara varit en vecka åt gången o sen har jag tappat ett antal kilon.. Det jag tänker är att dom släpper o sen fortsätter man att tappa, visst är det tråkigt att stå still men kroppen behöver detta för att anpassa sig.. Tänk att måttbandet visar istället.. *kram*
    Min kom efter 5 månader.
  • Anna Paulita
    Jennnie skrev 2009-01-16 07:58:50 följande:
    Då är vi lika gamla Men tänkte på det där med att man ser yngre ut när man går ner i vikt, det gjorde jag också i början... Men nu vet jag inte vad som har hänt nu ser jag nog lika så gammal ut som jag är... Vet inte om det beror när man passerar en viss gräns och man blir ännu smalare i ansiktet eller om det bara är jag Dock har jag ju blivit äldre också så det kan ju bero på det, många säger ju att rynkorna börjar komma vid 35... :-/Men du ser verkligen jättefräsch ut på kortet iallafall
    Jag tycker det är skitsvårt att gissa ålder...men du ser supersöt ut på din bild. Om du ser ut som 24 eller ej är dock typ omöjligt för mig att säga...Jag tror att om man blir för smal i ansiktet kan man börja se gammal ut...för man blir så insjunken. :/ Eller om man gått ner väldigt mycket på väldigt kort tid.

Jag har ett ganska runt ansikte i mig själv, även om jag går ner 14 kg till tror jag att jag kommer ha hull. Så kanske är det lättare för mig att fylla upp mit ansikte än om man har ett smalt ansikte.

Sedan har jag en fantastisk ansiktskräm....;)
  • Anna Paulita

34 eller ej ska det ju stå....;)

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass