Jennnie skrev 2009-01-16 07:58:50 följande:
Då är vi lika gamla Men tänkte på det där med att man ser yngre ut när man går ner i vikt, det gjorde jag också i början... Men nu vet jag inte vad som har hänt nu ser jag nog lika så gammal ut som jag är... Vet inte om det beror när man passerar en viss gräns och man blir ännu smalare i ansiktet eller om det bara är jag Dock har jag ju blivit äldre också så det kan ju bero på det, många säger ju att rynkorna börjar komma vid 35... :-/Men du ser verkligen jättefräsch ut på kortet iallafall
Jag tycker det är skitsvårt att gissa ålder...men du ser supersöt ut på din bild. Om du ser ut som 24 eller ej är dock typ omöjligt för mig att säga...Jag tror att om man blir för smal i ansiktet kan man börja se gammal ut...för man blir så insjunken. :/ Eller om man gått ner väldigt mycket på väldigt kort tid.
Jag har ett ganska runt ansikte i mig själv, även om jag går ner 14 kg till tror jag att jag kommer ha hull. Så kanske är det lättare för mig att fylla upp mit ansikte än om man har ett smalt ansikte.
Sedan har jag en fantastisk ansiktskräm....;)