Susiepie skrev 2009-01-05 23:21:00 följande:
Oki så olika det ärdå! :)JAg trodde deflesta dumpade jag klarar inte för mkt mjölkprodukter ibland kan jag äta mkt och ibland går inget ner man har lärt sig vad som är bra att ätaDet som skrämmer mig mest är att pojken ändnrade ju inte ina vaner alls åt ju samma skit fortfarande vad är då vitsen kan jag tycka ?Är inte vitsen med op att man ska få hjälp att ändra sina vanor och sitt liv?Visst jag äter onyttig mat ibland och annat men inte huvudsaken och absolut inte ofta verkar som om han åt samma fett fortfarande eller var det bara jag som kände så?
Fast man såg ju honom knappt äta något, omelett vid ngt tillfälle och julmat vid ett annat. Angående omeletten som var vansinnigt stor så åt hanju upp 1/4 del vilket är typ omelett på drygt ett ägg...nu hade han kanske massa junk till omeletten men så illa var det inte.
Och angående julmaten tycker jag det var svårt att urskilja vad det ens var...Vilket fett var det du reagerade på??
Antingen har jag inte sett programmet ordentligt eller så har vi sett olika program för jag tyckte inte det var så illa. Fan, killen tränade till och med. Hårt!