Gbp=Gastric bypass
Hjälp!
En tjej i min klass, min basgrupp till och med är totalt viktfixerad. Jag kan tro att hon är runt 165 cm och väger kanske 50-52 kg. En ganska liten och petite tjej. Hennes mål är att vara smal som typ Victoria Beckham och hon tjatar och gnäller varteviga dag om hur fet hon är och att hon måste träna mer. Redan idag gymmar hon 6 dagar i veckan och prommenerar 1 timme per dag.
Jag är såååååå rless på att höra om hennes viktbekymmer, verkligen urless. Det är såååå djävla ointressant att hon vill bli en size 0. Speciellt nu när jag själv mår så dåligt över mig själv och min egen vikt är det extra jobbigt och jag funderar mycket på vad hon hade tyckt om mig när jag vägde 30 kg mer och vad hon tycker idag. Jag kan tro att hon tycker jag är superfet. (med tanke på hennes ideal)
I min grupp vet ingen något och jag tycker det är ganska skönt att få vara Anna och inte viktopade Anna. Men jag funderar på hur jag ska få ett slut på hennes djävla gnäll...funderar på att säga något så hon lägger ner och fattar att jorden inte snurrar kring henne och hennes viktproblem. Å andra sidan behöver jag inte dra in mina egna för att säga något, men i går höll jag på att bryta ihop av allt gnäll. Tjejen har stl xs och 34 och säger att hon är fet, visst hennes kroppuppfattning är kanske inte som den borde (som min) men jag orkar inte med gnället just nu. Det får bara mig att känna mig fetare! Jag behöver inte det just nu....