• xxJessikaxx

Pergopinglorna del 16

Denna tråd vänder sig till alla som äter Pergotime eller som har frågor om det.

Vi har även vår egna LIST TRÅD med alla pluss som blivit här
    och där vi som kämpar just nu lägger upp vårt BIM.

Dessutom så har vi vår egna TEMP TRÅD där vi som tempar kan länka våra kurvor.

-------------------------------------------------- -------------------------------

LIST TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36567454.html

TEMP TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m34559385.html

-------------------------------------------------- --------------------------------
    -------------------------------------------------- --------------------------------

När vi fått vårat efterlängtade plus så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m34788435.html

När vi fått våra älskade barn så träffas vi här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m34207946.html

-------------------------------------------------- ---------------------------------

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-06 18:07
    Hej tjejer ny tråd för oss som fått våra guldklimpar: www.familjeliv.se/Forum-11-269/m36930253.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 06:17
    Ny temptråd
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m37340830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-27 10:57
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 22:21
    Lite statistik över pergon
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m37749906.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-04 08:19
    Ny tråd för oss som fått pergo-småttingar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-269/m39864754.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 20:53
    NY LIST-TRÅD:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39736590.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 08:46
    Ny plustråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Pergopinglorna del 16
  • SnipSnapSnut

Hej! Jag är ny i denna tråd men undrar om ni vill svara på en fråga?

Jag har egen ÄL men har pco (jag funkar ibland ) Jag fick ändå pergo nu i enkeldos. Hade jätteont i magen av dem. Nu när jag skulle få mens så kom det knappt någon...det var mer som röd/brunfärgade kraftiga flytningar och nästan genomskinligt. Dock jättekraftig mensvärk så jag knappt kunde stå upprätt.

Har ni fått såhär med pergo? Kan det varit cystor? Eller att slemhinnan blev för tunn?

• Miraklet09

opps

tjejer ja var tvungen att röka lite,  har ej rört cigg på länge
     kändes skönt, men dåligt samtidigt

mens dag 40 snart typ, ungefär och ingen mens i sikte..
     orkar inte med massa minus igen, orkar inte, tog ett på julafton typ, men de var minus
     som förväntat och ja tog en cider dånpå kvällen, så ja tror ej de är något

eller vad ska man tyck??

fan gått ner 8.3kg ändå ingen mens

E
  • kiwi81

linet, hur gick det på UL:et? Hoppas att du haft ÄL eller får när som helst! Fick du börja med dubbeldos utan mens emellan? Vilken dag startade du då på? Jag är på dag 42 idag..

Lycka till allihop!!

• nallebusig

testade m billig sticka nu på morgonen m noll förhoppningar!!!

jag tror jag har plussat strecket syns jätte tydligt!!det går tyvärr inte fota det m kameran den e lite dålig det syns lite m mobilen m jag fattar inte hur man för över det till datorn...jag ropar inte hej förrän jag testar m cb!!imorg el på tis!!

pergofri månad

• Kiickan
    nallebusig skrev 2008-12-28 08:38:59 följande:
    testade m billig sticka nu på morgonen m noll förhoppningar!!!jag tror jag har plussat strecket syns jätte tydligt!!det går tyvärr inte fota det m kameran den e lite dålig det syns lite m mobilen m jag fattar inte hur man för över det till datorn...jag ropar inte hej förrän jag testar m cb!!imorg el på tis!!pergofri månad
    Viskar grattis och håller tummarna för plus imorgon med
  • linet

kiwi81:
    Jag började äta dubbeldos utan att jag fått mens på dag 38 efter att ha gjort ett gravtest via blodprov.

jag var på ultraljud igår igen, men ingen ägglossning.

Nu ska jag invänta mens och om den inte dyker upp ska jag ta premolut Nor sedan ska jag ta en trippelkur med pergotime.
    Detta känns hopplöst att jag inte ens reagerat på behandlingen, förra gången räkte det ju med enkeldos för att bli gravid.

• skytt81

Grattis till er som plussat! jag blir lika glad varje gång jag hör att det går vägen för någon :o)

Dag 10 här och den lååånga väntan på BIM har börjat.

• Jezz
    nallebusig skrev 2008-12-28 08:38:59 följande:
    testade m billig sticka nu på morgonen m noll förhoppningar!!!jag tror jag har plussat strecket syns jätte tydligt!!det går tyvärr inte fota det m kameran den e lite dålig det syns lite m mobilen m jag fattar inte hur man för över det till datorn...jag ropar inte hej förrän jag testar m cb!!imorg el på tis!!pergofri månad
    vågar mig på ett litet grattis
    Wilma - min ögonsten. Blogg: skrotochkorn.blogspot.com
  • kiwi81

Linet, jag blev oxå gravid på första pergokuren enkeldos förra gången. Men verkar som att syskontillverkning är svårare. Håller tummarna ändå att du får ÄL, bara att det inte syntes på UL!!

Svar på tråden Pergopinglorna del 16