Trådträff Mars 09
var är det ni ska ses??
var är det ni ska ses??
jag och emiliya och nya tillskottet kommer om det inte blir några komplikationer och inte går över tiden alltför mycket.. jag har bf 1 mars.. när i mars var det??
så än så länge får det stå ett frågetecken på mig.. men jag behöver inte förboka biljetter och så som att jag bor i sthlm och bara 20 minuter med buss in till stan
jag kan kolla om jag kan låna rese säng för jag bor ju i sthlm och jag kan låna ut om jag kan få tag på någon för jag kommer att sova hemma så jag behöver ju ingen.. men ska kolla med mamma för hon har 2 stycken
jag ska kolla upp det under veckan så medelar jag sen.. för vi har ju bil så då kan min man köra dit dem och hämta dem
pratade med mamma igår.. och hon skulle kolla upp med resesängen men som det verkar nu och vad hon visste skulle det inte vara några problem.. men hon skulle lämna besked någon gång mellan måndag och onsdag nästa vecka
jag kommer inte som det se ut nu kunna fixa en resesäng pga att jag pendlar mellan sjukhuset och hem pga att jag har stora problem med njuren och kommer det vara så att jag kan hämta den efter pojken har kommit säger jag till.. jag vågar inte sätta mig och åka och hämta den i nu läget