Inlägg från: sthlmfilur |Visa alla inlägg
  • sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 21:59:02 följande:

Nej, det tänkte jag inte på. Inte sitter väl de oh räknar folk.
    är vi många från sthlm eller??
    vilken tid hade ni räknat med att äta tacos??
  • sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 22:12:04 följande:

Jadu, några är det ju som bor i sthlm. Tror de flesta kommer sova där ändå? Inte säker...ja, vilken tid blir det Tacos? sa vi vid 18 snåret?
    jo och ska även vissa 08:or sova där så blir vi ju inte så många som kommer att vara med som inte ska sova där..
  • sthlmfilur

hur många blir vi?? och har de mycket utrymme på vandrarhemmet??

jag har visst 100 frågor idag=)

• sthlmfilur
    Vildkorn skrev 2009-03-16 22:44:14 följande:
    Håller med er. Shopping av kläder eller annat kul innan lunch. Under tiden fixar första och Kicko inhandling till kvällen. Sen hittar vi på något tillsammans allihop.Flyttar fram listan på de som ska komma. Markerar de som inte ska äta med en (*) Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars 
    Lycklig 77 (Maria)- Milo, MoaHedebris (Sofie)- Noah, Björn och JuliaVildkorn (Jennie)- EnyaS o F (Sophia)- VincentJen ny (Jenny)- LillyLinjo985 (Linda)- LivCamellis (Camilla)- EllenKickoman (Helena)- JonathanAesi (Anne)- IdaPrommis (Evelina)- AgatonHehe (Helén)- Arvidsthlmfilur (Sara)- Emiliya och Imrantjohanna (Johanna)- Troy och sambo Orvarsmultron smulan (Gittan)- Josefinförsta (Birgitta)- Elsa (*)Stiäärna (Stina)- RebeckaSka bara (Susanne) - Oliver (*)Skulle du vara med att äta sthlmfilur?
    jag vill vara med och äta.. men jag har ett problem att jag använder dropp pga näringsvärdet sjunker på mig och vätskan till njuren inte funkar och min kanyl sitter i höger arm så kan inte koppla den själv så är vrdena dåliga på morgonen kan jag inte vara med och är de bra så kan jag vara med.. så jag kan inte svara förrän samma dag
  • sthlmfilur
    Kicko skrev 2009-03-17 14:42:43 följande:
    Klart du kan lämna besked samma dag ang matmängden. Usch vad jobbigt. Koppla till det kan jag hjälpa dig med om du vill. bara du meddelar dropptakt så blir det inget problem.
    dropptakten står på pappret, så det skulle inte vara några problem för det går ju in på 3 timmar..
    och maten så äter jag väldigt lite som att jag gjorde en gastric bypas operation för ca 2 år sen.. men emiliya kan äte lite om hon är vaken och imran nej han äter inget=)
  • sthlmfilur
    Kicko skrev 2009-03-17 22:19:12 följande:
    det är 17 vuxna + Moa och Julia 5,5 kg eller? tortillabröd stora eller små och hur många??? och tubs då och allt övrigt???

Vill du så hjälps vi åt med det så du inte känner att du behöver åka hem för att få ditt dropp om du vill. vad är det du får?
    jag kommer inte ihåg vad det heter.. det har precis ändrat men det är för att jag har problem med vätskan jag dricker för lite
  • sthlmfilur

fick lämna sjukhuset igår.. så som allt ser ut idag så ska jag vara med imorgon.. men det får tiden utvisa hur jag mår imorgon

• sthlmfilur

Efter Stockholm, hur ska vi ha det med trådarna?

Snabbundersökning, vem som vill ha tillbaka en tråd, eller ha tre till fyra trådar?

Vi vill ha en tråd:

S o F

Hehe

Ska bara

Linjo895

sthlmfilur

Vi vill har flera trådar:

Svar på tråden Trådträff Mars 09