Inlägg från: sthlmfilur |Visa alla inlägg
  • sthlmfilur

Trådträff Mars 09

högbergarna skrev 2009-03-14 20:26:24 följande:
    Bläh känns astrist att vi inte kan komma vi oxå! Sålde precis en av biljetterna för hela 3 spänn på T! Skitkul!! Inte!Men men.. vad e en bal på slottet... ?!Jag tror ni kommer ha det alldeles alldeles underbart!!!! :)
    jätte tråkigt att ni inte kan komma
  • sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 14:20:23 följande:

Nej, det skulle ni 08:or fixa.
    jasså är det så bestämt jag har ingen aning..

Jen ny skrev 2009-03-16 14:20:46 följande:
    fast träffas ska vi ju?
    självklart.. men jag tänkte att ni hade bestämt nått och jag har missat det som att det ibland kan ta ett tag innan jag har tid att sitta här
  • sthlmfilur

Jen ny skrev 2009-03-16 14:36:12 följande:

Ja, jag undrar också. Men vad jag vet är det inget bestämt...
    det skulle vara bra om det skulle bli bestämt nått.. men jag vet inte
  • sthlmfilur
    högbergarna skrev 2009-03-16 16:28:52 följande:
    Vildkorn hade väl fixat någon lokal har jag för mig... Inte på hennes jobb men någon annan stans?!
    oki får vell se om vi får det bekräftat oxå.. jag är mest intresserad var det är och sen om det är några ungefärliga tider
  • sthlmfilur
    Vildkorn skrev 2009-03-16 17:24:19 följande:
    VA? Nää det har jag inte.Som första skrev så pratades det om lekland. Det kostar och ligger utanför stan.Jag tänkte på junibacken, men det kanske inte är så kul när de är så små och kostar det med.Hade för mig att vi bestämt att vi skulle hoppas på bra väder och vara ute då det inte finns så mkt andra alternativ.
    oki men då har vi ju fått det bekräftat men då kör vi på att vi ska vara ute och så hoppas vi på bra väder
  • sthlmfilur
    Evve81 skrev 2009-03-16 18:39:18 följande:
    Men vi kasnek måste ha en backup eller????
    det kan ju vara bra.. men vad skulle det vara??
  • sthlmfilur

jag vet inte om jag kommer att vara med och äta tacos.. jag kommer inte kunna ge besked förrän samma dag pga att allt beror på om jag behöver dropp på kvällen eller inte.. det beror på näringsvärdena på morgonen.. och som att jag inte kan koppla dropp på mig själv så måste jag hem tills det kommer hem någon som kan koppla det

Svar på tråden Trådträff Mars 09