-
jo jag har en njure som funkar men har även fått en ny njure tidigare fast det var -91Kicko skrev 2009-01-31 06:35:48 följande:Hoppas du slipper på ett bra tag ännu. har du någon aktuell donator om det skulle vara så?lider med dig. hoppas du inte blir så hospitaliserad som mina pat. Nu ska jag iväg till dem. ska jobba idag. Kram -
hej!!
har det bestämts var alla ska träffas vid träffen?? -
Vildkorn skrev 2009-02-04 16:08:20 följande:Hennes tråkiga mamma får lära henne att sjunga själv så kan jag bara peka. Tycker jag låter mer lagom för min del.oki jag är ju inte inne så ofta just nu så jag får vell fråga längre fram
Naaee... det har vi inte va? *osäker* -
jag heter sara..
japp.. kommer alla på fredagen och vi ses alla på lördagen eller hur är det tänkt?? -
jag kommer ha både emiliya och imran med mig.. men imran hade inte kommit när jag skrevs med på listan första gången
-
är det bestämt tider hur vi ska träffas??
-
jag vet inte hur jag ska skriva.. men jag bor i sthlm och kommer ju att sova hemma men jag hade tänkt träffa er nått på lördaghelhed skrev 2009-03-08 19:14:04 följande:Ja, tiden går fort. Skillnaden på att vara f-ledig och jobba är att man inte hinner tänka så mycket på saker som ska hända längre fram. Jag har liksom en miljon saker som ska göras innan träffen på jobbet och på helgerna, så jag kommer nog inte att börja tänka på träffen ordentligt förrän kvällen innan. Då kommer jag inse att jag måste packa! Men då hinner jag intebli nervös i alla fall!Jag kan börja göra en lista. Lägg gärna till er i tidsordning, så blir det enklare att se vem som kommer först/sist. Ankomst till Stockholm: LördagHehe och Arvid 11.50Avfärd: SöndagHehe och Arvid 16.45 -
oki då låter bra.. och för mig går det bra om ni bestämer tid och plats så anpassar jag mig efter detVildkorn skrev 2009-03-08 19:44:12 följande:Gör som jag... avvakta till alla hitresande skrivit in sig. Då är det lättare att bestämma tid och plats. Så får alla vi 08:or anpassa oss efter det. -
jag kan bara säga när jag åkte med x2000 till falun i augusti och något annat tåg tillbaka till sthlm så är det väldigt trångt med vagnar och ska ni åka många i samma vagn måste ni fälla ihop vagnarna för det går in ca 2 vagnar per vagn.. för det är så trångt
-
jo som att många av er känner er på vift i stockholm men det gör jag fast jag har bott i sthlm sen -05 eller i sthlms län i allafall.. jag känner mig rätt förvirrad när jag ska är inne i stan hihi