Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Retrovagntråden 14

Nemia noj skrev 2009-02-22 22:41:22 följande:

www.blocket.se/vi/20397435.htm? Nee snarare gräslig 90 tals brio.
    brio från runt -97
  • Familjetrollet

ang idun2.jag har haft henne som köpare.hos mig är hon spärrad pga så mycket trubbel och krångel osv från hennes sida

• Familjetrollet

Nemia noj skrev 2009-02-24 09:09:35 följande:

Jag har inte räknat mina vagnar som jag haft i mina ägor utan jag skrev upp dom jag kommer ihåg år 2007 Och de e då upp mot 100 st som jag skrev. Men de gav mig suget att vilja sätta mig och sortera och gå igenom alla vagnar faktikt
    jag skulle oxå vilja göra det.men efter ca 30 vagnar så tappade man ordningen och alla vagnmodeller man har haft.jag bytte ju vagn ofta mellan 1994-2008.många var ju vagnar som renoverades osv
  • Familjetrollet

oasis4ever skrev 2009-02-24 15:14:06 följande:

www.blocket.se/vi/20419285.htm här borde man anmäla!Den modellen är inte gjord för kortväxta, den har däremot sjunkit ordentligt..men så blir det när man kör två barn eller massa tunga saker i dom nyare brio sulkyvagnarna..
    kan bara hålla med.uselt av dem att ljuga!
  • Familjetrollet

Nemia noj skrev 2009-02-24 16:29:13 följande:

Jahapp.. har fått en sån där hemsk köpare på tradera som bara gnäller på allt. I auktionen skrev jag att vagnen behövde tvättas eller kläs om invändigt. Så har vi haft ganska god mail kontakt och jag har i många mail proppsa om att den VÄRKLIGEN behöver tvättas eller kläs om. Och fick flera gånger till svar att det var inga problem bara vagnen var hel så den gick att använda. Nu har hon fått vagnen, och då maila hon och påstod att vagnen var HELT förstörd med mögel och stank... De gjorde den INTE här, den var väldigt sliten och skitig invändigt men stank Möggel gjorde den INTE. Dessutom har jag haft den i varmlokalen och jag proppsa i flera mail o auktionen att den behövde sig en omgång invändigt. Jag vet inte hur många gånger jag tjata om de för att hon ska fatta att den inte är fräch invändigt utan behövdes tvättas/kläs om, o hon var med på de, köpte till o med på KÖP NU. Och ändå detta gnäll nu!!!
    fy vad trist.köparen får helt enkelt knipa munnen.tar hon köp nu och fått all info i auktionens skick samt bilder så kan hon inte gnälla
  • Familjetrollet
    AlexandraK skrev 2009-02-24 20:20:34 följande:
    Mmm... visst. Jättefin. www.blocket.se/vi/20416004.htm
    hur f*n kan de sälja en bilstol från 80talet?en är ju inte ens godkänd idag.
  • Familjetrollet

Nemia noj skrev 2009-02-24 16:59:37 följande:

hade jag vetat att man kunde speciallbeställa sitty när våran lillan åkte vagn så skulle jag gjort det direkt.jag är ca 158 cm kort och avskyr min längd.allt sitter för högt upp
  • Familjetrollet

Boothwalker skrev 2009-02-24 20:24:07 följande:

Är den verkligen från 80talet?
    slutet av 80 talet,kan ev vara från 91/92
  • Familjetrollet
    jagäraf skrev 2009-02-24 20:26:11 följande:
    Jag vet inte hur kryckor fungerar men det är säkert nåt sånt.Bilbarnstolen är säkert en sån där i frigolit som bara blir skräp om man smäller eftersom den torkat efter alla år. Hoppas ingen köper men man borde skrämmas bort av annonsen överhuvudtaget, anser jag.
    jag har lust att maila dem att denna bilstol var godkänd på 90-talet och idag är inte frigoliten eller plasten godkänd då en bilstol ska vara max 8-10 år gammal.denna är minst 15 år gammal!
    de var beg redan när min son föddes-94
Svar på tråden Retrovagntråden 14